تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : 6351

اقدامات موثر بیمه معلم درتوسعه فرهنگ بیمه

۰
plusresetminus
اقدامات موثر بیمه معلم در ارتقای فرهنگ بیمه مورد تایید و توجه رئیس‌کل بیمه مرکزی‌‌ایران قرار گرفت.
اقدامات موثر بیمه معلم درتوسعه فرهنگ بیمه
 به گزارش "صدای بانک" ، غلامرضا سلیمانی، رئیس‌کل بیمه مرکزی، ضمن تاکید بر ضرورت استمرار تلاش روابط عمومی شرکت‌های بیمه بر پیاده‌سازی طرح‌ها‌ی بهینه در ارتقای فرهنگ بیمه در اقشار مختلف جامعه، از اقدامات شرکت بیمه معلم در میان قشر دانش‌آموز و فرهنگی به‌عنوان یک اقدام مطلوب یاد کرد.

سلیمانی گفت: اگرچه روز ۱۹ آبان‌ماه به نام روز زنگ بیمه در صنعت بیمه ماندگار شده اما برای تداوم فرهنگ‌‌سازی، این روز به تنهایی کافی نیست و باید روزهای بیشتری از سوی شرکت‌های بیمه برای این کار اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه در سطح مدارس کشور درخصوص فرهنگ‌‌سازی اقدامات خوبی صورت گرفته است، تاکید کرد: بخصوص شرکت بیمه معلم اقدامات مطلوب و قابل‌توجهی درخصوص فرهنگ‌سازی بیمه انجام داده است، با توجه به اینکه نام این شرکت بیمه‌ای نیز معلم است هرگونه اقدامات در راستای ارتقا فرهنگ بیمه می‌تواند در قشر فرهنگیان و دانش‌آموزان اثرگذار باشد.

یادآور می‌شود: بیمه معلم در ادامه‌ فعالیت‌های تبلیغاتی خود، با اجرای طرح «تحصیل بدون آسیب» موقعیتی را به وجود آورد که افراد جامعه همراه آن شوند تا از این طریق دانش‌آموزان بیشتری بتوانند از مزایای طرح «تحصیل بدون آسیب» بهره‌مند شوند. ایمن‌سازی گسترده زمین‌های ورزشی مدارس کشور با تجهیز مدارس پسرانه به زمین چمن مصنوعی و مدارس دخترانه به زمین بازی گرانول در راستای انجام مسوولیت اجتماعی انجام گرفته است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما