تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
کد مطلب : 647
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

شوک ارزی اخیر مقطعی است

۰
plusresetminus
حسینی گفت: نوساناتی که متاسفانه در این چند روز اخیر اتفاق افتاد بر اساس تصمیم غلط و غیر منصفانه دولت آمریکا بود، شوک ارزی به صورت مقطعی در بازار ارز ما اتفاق افتاد، از مردم می خواهیم با فضای مجازی که دشمن به آن دامن می زنند، همراهی نکنند.
محمد حسینی
محمد حسینی
 
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید شوک اخیر ارزی به دلیل شیطنت آمریکایی ها در ارتباط با سپاه بود که با مدیریت بانک مرکزی و وزارت اقتصاد قابل مدیریت است.
 
محمد حسینی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس   با اشاره به نوسانات ارزی اخیر در سال 98، گفت: با توجه به تراز ارزی در کشور و با توجه به میزان واردات کالایی که داریم، پیش بینی ما این بود که نه تنها قیمت دلار افزایش پیدا نخواهد کرد بلکه می توان ثباتی به بازار ارز داد تا تولیدکنندگان بتوانند در سال 98 با توجه به سال رونق تولید که توسط مقام معظم رهبری بیان کردند به کار خود ادامه دهند.

 
مردم با خرید ارز دشمن را همراهی نکنند
 
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نوساناتی که متاسفانه در این چند روز اخیر اتفاق افتاد بر اساس تصمیم غلط و غیر منصفانه دولت آمریکا بود، شوک ارزی به صورت مقطعی در بازار ارز ما اتفاق افتاد، از مردم می خواهیم با فضای مجازی که دشمن به آن  دامن می زنند، همراهی نکنند.
 

مردم به بازار سوم ارزی ورود نکنند
 
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس دهم شورای اسلامی بیان داشت: مردم اگر چنانچه نیاز به ارز ندارند وارد بازار سوم نشود چرا که  باعث افزایش قیمت می شوند، این کار نگرانی را برای تولیدکنندگان به وجود می آورد.
 
وی تاکید کرد: امروز این اطمینان را می دهیم که تولیدکنندگان ما با توجه به سیاست هایی ارزی که ابلاغ شده از طریق سامانه نیما و ارز دولتی، نیازشان تامین می شود هیچ نگرانی در این زمینه نداریم، شیطنت های دشمن برای دامن زدن به التهاب بازار است.
 
حسینی با بیان اینکه مردم همیشه پشتیبان نظام بوده و در راستای حفظ نظام کوشش کرده اند، اظهار داشت: در این مقطع زمانی که زحمات سپاه پاسداران دیده می شود وجود این سپاه برای کشور نعمت است، مردم دقت بیشتری کنند، به بازار ارز ورود نکنند تا دشمن به آرزو و آمال خود نرسند.


 
افزایش مقطعی دلار قابل مدیریت است
 
این نماینده مجلس گفت: با این حساب مردم نباید با ورود با بازار ارز  تقاضای را به صورت کاذب بالا ببرند که موجب افزایش نرخ دلار شود.
 
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به صحبت هایی که در حوزه اقتصادی شده است بانک مرکزی و وزارت اقتصاد می توانند افزایش مقطعی دلار را مدیریت کنند .

منبع: خانه ملت
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما