تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
کد مطلب : 666

گران ترین شهر دنیا برای خرید مسکن

۰
plusresetminus
میانگین قیمت ملک در این شهر جنوب شرقی چین که معروف است به گران بودن، بیش از 1.2 میلیون دلار است که 5.5 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است‌. در همین حین، قیمت خرید یک ملک نسبتا خوب حدود 6.9 میلیون دلار است که می‌تواند قهرمان خانه های لوکس باشد .
گران ترین شهر دنیا برای خرید مسکن

طبق تحقیقات جدیدی که 35 شهر در سراسر دنیا را پوشش می‌دهد، هنگ‌کنگ همچنان گران ترین شهر برای خرید ملک است، در حالی که دو شهر دیگر چین هم جزو پنج شهر گران دنیا قرار دارند .

میانگین قیمت ملک در  این شهر جنوب شرقی چین که معروف است به گران بودن، بیش از 1.2 میلیون دلار است که 5.5 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است‌. در همین حین، قیمت خرید یک ملک نسبتا خوب حدود 6.9 میلیون دلار است که می‌تواند قهرمان خانه های لوکس باشد .

گران ترین شهر های سال گذشته سعی کردند موقعیت خود را در رتبه بندی حفظ کنند. سنگاپور دوم شد و پس از آن شانگهای و ونکوور قرار گرفتند‌ میانگین قیمت مسکن در این شهرها 815 هزار تا 874 هزار دلار است .

شنژن که به تازگی به این گزارش اضافه شده، رتبه پنجم را به دست آورد و سومین شهر چین در بین 5 شهر اول شد. این شهر پایتخت تکنولوژی چین است و از گرانترین شهر دنیا فقط 40 کیلومتر فاصله دارد. شنژن مقر بسیاری مراکز تجاری بین المللی و چینی مثل هواوی، ZTE و تنسنت است .

لوس آنجلس، نیویورک، لندن، پکن و پاریس هم جزو 10 کشور اول لیست گرانترین شهرهای دنیا قرار دارند .

ولی مسکو تنها شهر غیر چینی بود که جزو 5 کشور برتر گرانترین بازار کالاهای لوکس دنیا قرار گرفت. این شهر مقام سوم را با میانگین قیمت حدود 2.4 میلیون دلار به دست آورد و پس از هنگ کنگ و شانگهای قرار گرفت . پکن و شنژن رتبه‌های بعد از مسکو را به دست آوردند .

بازار مسکن هنگ کنگ مدتهاست خارج از توان مالی خیلی ها قرار دارد. در ژوئن 2018 این شهر یک رکورد جهانی برای خرید یک جای پارک به مبلغ هنگفت 760 هزار دلار را به دست آورد .

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما