تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵
کد مطلب : 673

پیش‌بینی سوددهی بیمه دی در سال ۹۸

۰
plusresetminus
کشاورز عنوان کرد: بیمه دی جزو معدود شرکت‌های بیمه‌ای است که توانسته با استفاده از ذخایر بیمه‌های عمر وارد عرصه سرمایه‌گذاری شود و در همین راستا صندوق گنجینه الماس را تاسیس کند.
پیش‌بینی سوددهی بیمه دی در سال ۹۸
مدیرعامل بیمه دی گفت: بیمه دی جزو معدود شرکت‌های بیمه‌ای است که توانسته با استفاده از ذخایر بیمه‌های عمر وارد عرصه سرمایه‌گذاری شود و در همین راستا صندوق گنجینه الماس را تاسیس کند.

 محمدرضا کشاورز طی دیداری با خبرنگاران از پرداخت ۴۰ درصد خسارات سیل اخیر به مبلغ ۱۰۰میلیون تومان خبرداد.
 
وی افزود: قسمت اعظم خسارات سیل در قالب قراردادهای اتکایی واگذار شده است. کشاورز همچنین در ادامه صورت‌های مالی بیمه دی را یکی از قوی‌ترین صورت‌های مالی صنعت بیمه به لحاظ اخذ ذخایر کافی دانست و تصریح کرد: تلاش شده کلیه خسارات پرداخت شود و پرونده باز در این زمینه وجود نداشته باشد.

مدیرعامل شرکت بیمه دی اعلام کرد: شرکت متبوع او در جمع شرکت‌های دارای بحران و مشکل مالی قرار ندارد. وی همچنین تصریح کرد: زیان انباشته شرکت بیمه دی امسال به صفر می‌رسد و در مسیر سوددهی قرار می‌گیرد و حتی سود تقسیمی هم خواهد داشت.

کشاورز با بیان اینکه پرتفوی بنیاد شهید بیمه دی را به رتبه دوم شرکت‌های خصوصی ارتقا داد، اذعان کرد: بنیاد شهید بابت پرتفوی بیمه درمان تکمیلی هزار میلیارد تومان به بیمه دی بدهکار است.

کشاورز در این نشست با اشاره به قرارداد بیمه تکمیلی بنیاد شهید و امور ایثارگران (طرح جبران) اظهار کرد: با حمایت‌های مدیران ارشد بنیاد شهید تاکنون روند اجرای قرارداد به خوبی طی شده است و با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده توانسته‌ایم رضایت نسبی قشر خانواده شهدا و ایثارگران را کسب کنیم.

مدیرعامل بیمه دی با بیان اینکه در سال گذشته ۸۹ درصد بیمه‌‌‌شدگان طرح جبران با مراجعه به مراکز درمانی خدمات مورد نیاز را دریافت کرده‌اند، متذکر شد: مراجع درمانی را تا پایان تیرماه و اسناد مستقیم خانواده را تا پایان آبان‌ماه تسویه کردیم، اما به استان‌های سیل‌زده دو ماه دیگر فرصت دادیم.

کشاورز در ادامه عنوان کرد: بیمه دی جزو معدود شرکت‌های بیمه‌ای است که توانسته با استفاده از ذخایر بیمه‌های عمر وارد عرصه سرمایه‌گذاری شود و در همین راستا صندوق گنجینه الماس را تاسیس کند.

وی در پاسخ سوالی در مورد صندوق گنجینه الماس عنوان کرد: همزمان با عملیاتی کردن سامانه جامع بیمه‌های زندگی، صندوق گنجینه الماس با اخذ مجوز از بورس راه‌اندازی و مراحل پذیره‌نویسی انجام شد.

کشاورز افزود: از ابتدای خردادماه ۹۷ منابع بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری شرکت به این صندوق منتقل شده است و راهکاری برای جداسازی بیمه‌های عمر و غیر‌عمر محسوب می‌شود و در راستای پیوند بیمه دی با بازار سرمایه صورت گرفته است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما