تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : 6754
برای مهار شیوع کرونا؛

بانک‌های اروپایی شعبه های خود را می بندند

۰
plusresetminus
بسیاری از بانک های آلمان تا الان تعطیل شده اند یا قصد دارند شعب خود را ببندند. کامرز بانک آلمان اعلام کرد صدها شعبه از هزار شعبه خود را در آلمان می بندد. بانک اچ وی بی هم قصد دارد ۱۰۱ شعبه از ۳۳۷ شعبه خود را تعطیل کند.
بانک‌های اروپایی شعبه های خود را می بندند
 به گزارش "صدای بانک" ، دو بانک از بزرگترین بانکهای آلمان موقتاً صدها شعبه خود را بسته اند. بانک های ایتالیایی هم ساعت های کار خود را به خاطر کمبود نیروی کار و شیوع ویروس کرونا محدود کرده اند.

 کامرز بانک آلمان اعلام کرد صدها شعبه از هزار شعبه خود را در آلمان می بندد. تعداد دقیق این شعبه ها هنوز اعلام نشده است. بانک اچ وی بی هم اعلام کرد قصد دارد 101 شعبه از 337 شعبه خود را ببندد.

 این بانک‌ها امیدوارند افزایش استفاده از بانکداری دیجیتال اختلال های به وجود آمده از کاهش خدمات حضوری شعبه هایشان را محدود کند. در انگلیس، اسپانیا و فرانسه که هنوز بیشتر بانکها باز هستند، از مردم درخواست شده کارهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهند مراجعه حضوری نداشته باشند.

مشتریان کامرز بانک و اچ وی بی هنوز می توانند از خودپردازها، خدمات آنلاین و شعبه هایی که هنوز بسته نشده اند استفاده کنند. بسیاری از بانک های آلمان تا الان تعطیل شده اند یا قصد دارند شعب خود را ببندند.

حدود 900 شعبه بزرگ از کل 3500 شعبه بزرگترین بانک ایتالیا، اینتسا سان پائولو، فقط صبح ها خدمات رسانی می کنند و بسیاری از شعبه های کوچک آن سه روز در هفته باز هستند.

 بانک اینتسا که 122 شعبه کوچک خود را در نزدیکی شعب بزرگ تعطیل کرده است، اعلام کرد از روز سه شنبه مشتریان باید برای دسترسی به یکی از این شعب وقت قبلی بگیرند.

بانک یونی کردیت که حدود 4000 شعبه در ایتالیا دارد، هفته گذشته اعلام کرد تعداد محدودی از شعبه‌های خود را در هر منطقه باز نگه می دارد.

سایر بانک های ایتالیا هم هم همین روند را در پیش گرفته اند. بانک مونته دیباچی فقط صبح ها فعال است.

فدراسیون بانکداری فرانسه اعلام کرد علی رغم این شرایط عملیاتی پیچیده، تمام کارمندان شبکه های بانکی آن کاملاً فعال خواهند بود تا به مشتریانشان برای عبور از این بحران کمک کنند.« شبکه های بانکداری باز و شعبه ها آماده هستند».
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما