تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
کد مطلب : 7011

حمایت از بیمه شدگان تامین اجتماعی درمقابل کرونا

۰
plusresetminus
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت:بیمه شدگان تامین اجتماعی در مقابل آسیب ناشی از کرونا حمایت می شوند.
حمایت از بیمه شدگان تامین اجتماعی درمقابل کرونا
 به گزارش "صدای بانک" ، محمد امامی امین روز گذشته در جلسه مشترک ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه اشتغال استان تهران در خصوص در نظر گرفتن بخشودگی‌هایی برای واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها اظهار داشت: یکی از موارد حمایت از مشاغل اعمال میزان دریافت مالیات سال ۹۸ همچون مالیات سال ۹۷ است که به بخش خصوصی پیشنهاد داده شده است.
امامی امین افزود: در خصوص چک‌های برگشتی که در این مدت وجود دارد نیز پیشنهاد شده که از محل ۷۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات دولتی، بانک‌ها متعهد و این موضوع را متقبل شوند که این پیشنهاد با امضای استاندار به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی ارسال می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: ۶۴ درصد نیروی کار در استان تهران در بخش خدمات، ۳۳ درصد در حوزه صنعت و مابقی در حوزه کشاورزی مشغول هستند که بخش‌های خدماتی تأثیر بیشتری از این بیماری دیده‌اند و در استان تهران ۳۵ هزار واحد تولیدی و کارخانه و ۷۰ هزار کارگاه تولیدی داریم که در دو ماه اخیر متأثر از شرایط بیماری کرونا با مشکلاتی مواجه شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه بیمه شدگان تأمین اجتماعی در مقابل آسیب ناشی از کرونا حمایت می‌شوند عنوان داشت: تا امروز ۳۴ هزار نفر در سامانه وزارت کار به عنوان بیکار در حوزه اصناف استان تهران ثبت نام کردند در حالی که سال گذشته این تعداد تنها ۲ هزار نفر بوده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین