تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : 7015

افت ۴۱۴۲ واحدی شاخص بورس

۰
plusresetminus
معاملات تالار شیشه‌ای روز جاری با ریزش بیش از ۴۰۰۰ واحدی شاخص کل بورس و رسیدن این متغیر به ۵۶۹ هزار و ۷۶۱ واحد به پایان رسید.
افت ۴۱۴۲ واحدی شاخص بورس
 به گزارش "صدای بانک" ، جزییات داد و ستدهای بازار سهام بر اساس آمارهای ثبت شده نشان می دهد که اکثر شاخص‌های معاملاتی در بازار سهام امروز با کاهش مواجه شدند.

افت شاخص ها
بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص های بورس با ریزش دسته جمعی مواجه شدند به طوری که شاخص کل با (۴۱۴۲) واحد ریزش معادل (۰.۷۲) درصد به ۵۶۹ هزار ۷۶۱ واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی»  با (۱۱۰۴) واحد افت معادل (۰.۷۲) درصد به ۱۵۱ هزار ۸۵۳ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۶۸۸ واحد رشد معادل ۰.۳۴ درصد به ۲۰۵ هزار و ۴۸ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۴۵۸ واحد افزایش، معادل ۰.۳۴ درصد به ۱۳۶ هزار و ۴۲۰ واحد، شاخص آزاد شناور با (۲۴۱۸) واحد ریزش، معادل (۰.۳۳) درصد به ۷۴۱ هزار و ۱۳۸ واحد، شاخص بازار اول با (۴۲۰۹) واحد افت معادل (۱.۰۴) درصد به ۴۰۰ هزار ۶۳۴ واحد و شاخص بازار دوم با (۳۰۹۵) واحد ریزش معادل (۰.۲۵) درصد به یک هزار و ۲۱۸ واحد رسید.

 نمادهای تاثیرگذار
از سویی دیگرجزییات داد و ستدهای روز جاری مشخص می کند که امروز ۶ نماد « وبملت با (۶۲۸) واحد، فارس با (۵۸۵) واحد، رمپنا با (۵۴۱) واحد، فملی با (۴۴۶) واحد، ومعادن با (۴۰۸) واحد و کگل با (۳۰۲) واحد» افت، بیشترین تاثیر منفی را در کاهش شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

وضعیت شاخص صنایع
این گزارش می افزاید، روز جاری اکثر شاخص صنایع تالار شیشه ای با نوسان مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «انتشار و چاپ با ۷۷۷۴۶ واحد رشد معادل ۴.۴۰ درصد به یک هزار و ۸۴۲ واحد، اداره بازارهای مالی با ۳۶ واحد افزایش معادل ۳.۷۷ درصد به یک هزار واحد، محصولات چرمی ۴۵۳ واحد افزایش معادل ۳.۳۵ درصد به ۱۳ هزار و ۹۹۶  واحد، زراعت ۵۳۱۸ واحد رشد معادل ۳.۲۲ درصد به ۱۷۰ هزار و ۵۵۱ واحد، مواد دارویی با (۲۶۷۶) واحد کاهش، معادل (۳.۱۳) درصد به ۸۲ هزار و ۸۳۵ واحد، حمل و نقل (۶۵۳) واحد افت معادل (۳.۲۷) درصد به ۱۹ هزار و ۳۴۵ واحد، فنی مهندسی با با (۱۹۶) واحد کاهش معادل (۳.۸۶) درصد به ۴ هزار و ۹۰۶ واحد» رسید.

بیشترین کاهش قیمت ها
در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می کند:  قیمت سهام نمادهای «چدن، شپدیس، غشهد، سهگمت، کلوند، ساروم و کروی»  بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «شلعاب، دزهراوی و کحافظ» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.
به این ترتیب، در پایان سومین روز معاملاتی بورس در هفته جاری، یک میلیون و ۲۳۵ نوبت معاملاتی، ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۶۰ هزار و ۲۰۶ میلیارد تومان در بورس معامله شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین