کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل بیمه تجارت نو در نمایشگاه فاینکس ۲۰۱۹ مطرح كرد:

ارائه بهترین سرویس با هدف اعتلای صنعت بیمه

4 ارديبهشت 1398 ساعت 7:46

مدیرعامل بیمه تجارت نو گفت: در حال حاضر از افزایش سرمایه شرکت‌های بیمه استقبال می‌کنیم. چراکه اگر مثلا در فروش بیمه‌های ارزی با توجه به رشد نرخ ارز، سرمایه شرکتها بسیار ناچیز است و الزام داریم آنرا افزایش بدهیم.


مدیرعامل بیمه تجارت نو گفت: برای افزایش سرمایه شرکت‌های بیمه نیازمند اصلاح آیین‌نامه سرمایه‌گذاری صنعت بیمه‌ هستیم
 
نوراللهی مدیرعامل بیمه تجارت نودر جمع خبرنگاران حاضر در نمایشگاه فاینکس ۲۰۱۹ گفت: اعطای بهترین نوع سرویس برای اعتلای صنعت بیمه، رویکرد اصلی بیمه تجارت نو است

وي افزود: پرداخت به موقع خسارت می تواند باعث ایجاد اطمینان قلبی در دل هموطنان باشد و شرکت بیمه تجارت نو با توجه به قراردادهایی که دارد برای پرداخت خسارت مشکلی نخواهد داشت.
وي تصريح كرد: نزدیک به ۵۰ هزار نفر در شبکه فروش بیمه ای فعال هستند که از سال ۴۵ فعالیت خود را آغاز کرده اند.

نوراللهی تاكيد كرد: امروزه شرکت های بیمه ای برای اینکه بتوانند سهم بسزایی را در صنعت بیمه داشته باشند، باید همگام با تکنولوژی پیش بروند و شرکت بیمه تجارت نو اقدامات مثبتی را در زمینه IT و همچنین ارائه سرویس به مشتریان رقم زده است.

مدیرعامل بیمه تجارت نو گفت: در حال حاضر از افزایش سرمایه شرکت‌های بیمه استقبال می‌کنیم. چراکه اگر مثلا در فروش بیمه‌های ارزی با توجه به رشد نرخ ارز، سرمایه شرکتها بسیار ناچیز است و الزام داریم آنرا افزایش بدهیم.

نیما نوراللهی در جریان این رویداد برلزوم پرداخت به موقع خسارت به بیمه گذاران، ضرورت افزایش سرمایه و سرمایه گذاری و بهره‌مندی از فناوری اطلاعات تاکید کرد. 

وی پس از توضیحاتی درخصوص عملکرد مجموعه تحت مدیریت خویش درسیل‌های اخیر، ارائه خدمات بیمه‌ای با کیفیت و بهینه را رویکرد اصلی بیمه تجارت نواعلام داشت.

گفتنی است معاون توسعه بازار و شبکه فروش، معاون فنی اموال و مدیر بیمه های اموال نیز درخصوص فرایند کارشناسی و ارزیابی خسارت‌های سیل اخیر گزارش آماری از اقدامات "بنو" ارائه کردند. 

ابوطالب قره چماقلو گفت: به علت حاشیه سود پایین در صنعت بیمه، رغبت‌ برای سرمایه‌گذاری کمتر است. امیدواریم بیمه‌ مرکزی با اصلاح آیین‌نامه سرمایه‌گذاری صنعت بیمه، سهامداران را تشویق به سرمایه‌گذاری و به تبع آن افزایش سرمایه شرکت کند.


کد مطلب: 831

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/831/ارائه-بهترین-سرویس-هدف-اعتلای-صنعت-بیمه

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com