کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اخراج کارکنان بزرگترین بانک دبی

4 تير 1399 ساعت 14:55

بانک ان بی دی امارات، بزرگترین بانک دبی، صدها نفر را در این هفته طبق طرح تعدیل نیروی خود به خاطر تاثیرات بحران کرونا اخراج می کند.


  به گزارش "صدای بانک" ،   بانک ان بی دی امارات، بزرگترین بانک دبی، صدها نفر را در این هفته طبق طرح تعدیل نیروی خود به خاطر تاثیرات بحران کرونا اخراج می کند.
 در حالی که تعداد دقیق مشاغل مازاد در این بانک مشخص نیست، ولی به گفته یکی از منابع، بانک ان بی دی امارات 10 درصد از نیروی کار خود را اخراج می‌کند که برابر با حدود 800 نفر می شود.
 اکثر این مشاغل از دست رفته، مربوط به امارات می‌شوند.
بانک ان بی دی طی بیانیه ای اعلام کرد تحولات اخیر تاثیرات قابل ملاحظه‌ای بر اقتصاد امارات و بخش خدمات مالی و بانکداری این کشور گذاشته است.
 در این بیانیه آمده است:« با توجه به پیش بینی های اقتصادی که به آینده ای پرچالش اشاره می کنند، لازم است برخی از همکاران خود را از دست بدهیم تا بتوانیم نیازهای کسب و کار خود را در آینده تامین کنیم».
« ما خوشبین هستیم که اقتصاد امارات بازگشایی می‌شود و بانک ان بی دی ساختار مناسبی برای ادامه حمایت از مصرف کنندگان و کمک به رشد کسب و کارها و افزایش سوددهی آنها دارد». این تعدیل نیرو احتمالاً کارمندانی از بخش خصوصی این بانک و سایر بخش ها را شامل می شود.
 

بانک ان بی دی امارات یک طرح چهار ساله تا پایان 2020 برای سرمایه گذاری یک میلیارد درهم در فناوری دیجیتال دارد.
 موسسه اعتبارسنجی مودیز دورنمای اقتصاد امارات را در این ماه تغییر داد و اعلام کرد فضای فعالیت در این کشور به خاطر شیوع ویروس کرونا، قیمت پایین نفت و چالش های قبلی در اقتصاد با مشکلات فراوانی روبرو است.
بانک ان بی دی قبلا اعلام کرده بود سوددهی آن در سه ماهه اول سال جاری میلادی کاهش یافته است.

منبع: تسنیم 


کد مطلب: 8465

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/8465/اخراج-کارکنان-بزرگترین-بانک-دبی

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com