تاریخ انتشارجمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
کد مطلب : 8695
مدیرعامل فرابورس ایران مطرح کرد؛

۱۵ میلیون کد بورسی فعال در بازار سرمایه

۰
plusresetminus
هامونی گفت: در حال حاضر ۱۵ میلیون نفر به جز سهام عدالتی ها کد بورسی فعال دارند.
۱۵ میلیون کد بورسی فعال در بازار سرمایه
 به گزارش "صدای بانک" ،    هامونی مدیرعامل فرابورس ایران در بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵ میلیون نفر دارای کد بورسی فعال هستند البته ۴۹ میلیون نفر هم سهام عدالت دارند که در این آمار لحاظ نمی شوند.
او افزود: از ابتدای امسال سه و نیم میلیون نفر کد بورسی جدید در بورس تهران و فرا بورس گرفته اند.
هامونی اضافه کرد: ارزش معاملات در بورس بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان است و هفته پیش رکورد ۳۱ هزار میلیارد تومان نیز شکسته شد.
این مقام مسئول ادامه داد: بازدهی بیش از ۱۶۰ درصد در بورس را تجربه کرده ایم و ارزش بازاری و ثروت عموم مردم در بورس به ۷ هزار و ۷۰۰ ترلیون تومان رسیده است.
او با اشاره به افزایش تعداد عرضه اولیه ها در بازار سرمایه گفت: ما سعی می کنیم که عرضه اولیه را بیش از این داشته باشیم اما ۵۰ درصد کار به ما مربوط می شود و مابقی  به اراده و تصمیم شرکت های دولتی شبه دولتی و خصوصی  بستگی دارد.
 
هامونی بیان کرد: این شرکت ها باید هرچه زودتر تیم پذیرش تشکیل دهند تا بتوانند به بازار سرمایه برسند و عرضه اولیه داشته باشند.
مدیر عامل فرابورس ایران گفت: شرکت های نیروگاه آبادان، نیروگاه گیلان، پتروشیمی بوعلی، پدیده شیمی جم، زغال سنگ پروده طبس و رایان هم افزا در صف عرضه اولیه طی هفته های آینده قرار دارند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین