تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۳
کد مطلب : 8727

شیوه‌نامه‌های رمز ارزها تدوین می‌شود

۰
plusresetminus
رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، رمز ارزها را فرصت و درعین حال تهدید دانست و گفت: شیوه‌نامه‌های رمزارزها به منظور صیانت از سرمایه های کشور تنظیم و تدوین می‌شود.
شیوه‌نامه‌های رمز ارزها تدوین می‌شود
 به گزارش "صدای بانک" ، علی مویدی روز شنبه در حاشیه یکصد و سی امین نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محل وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: سه هفته قبل دولت تعیین تکلیف کرد و دستور داد آیین نامه‌ها و شیوه نامه‌های رمز ارزها اصلاح شود.
مویدی اضافه کرد: رمز ارزها می‌تواند یک فرصت باشد اما اگر خوب در کشور جا نیفتد و به خوبی تعریف نشود، می‌تواند تهدید تلقی شود. در این راستا قرار شد با در نظر گرفتن همه ابعاد کار، شیوه نامه‌ها تدوین و به منظور صیانت از منابع ملی و سرمایه های کشور این شیوه‌نامه تنظیم شود.
رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تحقیق و تفحص از ستاد را موضوع دیگری عنوان کرد که در این نشست مطرح شد و گفت: مجلس دهم در سال ۹۵ و ۹۶ طرح تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز را انجام داد و ستاد موظف است به نظر نمایندگان و ایرادات مطرح شده پاسخ داده و به نظر نمایندگان تمکین کند.  
وی اضافه کرد: گزارش طرح تحقیق و تفحص با ۴ سال تاخیر در مجلس یازدهم قرائت شد که این هم یک مساله است. نظر ستاد این است که اگر دستگاه‌ها همان موقع به تکلیف خود عمل می‌کردند، حقوق و تلاش‌های ستاد مورد تظلم قرار نمی‌گرفت.
مویدی با اشاره به اعلام نیاز کشورهای همجوار نسبت به دام ایران، اظهار کرد: محور سوم بحث‌های نشست امروز، طلاکوبی دام‌ها بود تا از قاچاق این سرمایه کشور جلوگیری شود.
رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به اقدامات وزارت جهاد کشاورزی برای ساماندهی دام تاکید کرد: قرار شد این فرایند طوری تکمیل شود که با شناسنامه دار کردن دام‌ها از خروج این سرمایه جلوگیری شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما