تاریخ انتشارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
کد مطلب : 9611

حرکت پرشتاب بانک شهر در مسیر بانکداری حرفه ای

۰
plusresetminus
معاون مالی و اقتصادی بانک شهر از تمرکز تیم مدیریتی بانک بر پنج حوزه استراتژیک سودآوری، سهم بازار، مدیریت بهینه مصارف و مطالبات، ارتقای سطح درآمدها و ارتقای بانکداری الکترونیک خبر داد.
حرکت پرشتاب بانک شهر در مسیر بانکداری حرفه ای
 به گزارش "صدای بانک" ، رسول خوش بین تصریح کرد: هیات مدیره فعلی بانک شهر در شرایطی مسئولیت بانک را پذیرفت که به علت تسری قانون منع بکارگیری بازنشستگان در این بانک، به یکباره از خدمات بسیاری از فرهیختگان خود محروم شد؛ اما خوشبختانه با توجه به اینکه بانک شهر بانکی جوان و خوشنام است توانست با سیاست گذاری تعریف شده برای پیشبرد اهداف بر مبنای بانکداری حرفه ای به سرعت از بانکداری سنتی فاصله بگیرد.
وی ادامه داد: در همین رابطه و در راستای دستیابی به سودآوری، بانکداری حرفه ای را به عنوان خط مشی برای جلب رضایت مشتریان و سهامداران و تحقق خواسته های آنان در نظر گرفتیم تا به واسطه آن بتوانیم، زیان انباشته موجود را کاهش و سهم بازار را با پرداخت سود مناسب به مشتریان افزایش دهیم.
خوش بین با بیان اینکه هم اکنون بیشتر تمرکز بانک شهر بر افزایش درآمدهای غیرمشاع است، تصریح کرد: این مهم از مجموع درآمدهای حاصل از کارمزد، مبادلات ارزی و سایر فعالیت ها به دست می آید تا بتواند توازنی را میان میزان جذب سپرده ها و سود پرداختی برقرار کند و اگر در هر بانکی این توازن به هر دلیلی شکل نگیرد، سود پرداختی بیشتر از میزان جذب سپرده ها می شود و بانک را به سمت زیان سوق می دهد.
معاون مالی و اقتصادی بانک شهر گفت:همچنین یکی از راه های افزایش درآمد در بانک شهر، ارائه تسهیلات است و ما با ایجاد تعهدات، ضمانت نامه و ارائه اعتبار اسنادی توانستیم وضعیت درآمدهای بانک را بهبود بخشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما