تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
کد مطلب : 9779

ایجاد 400 فرصت شغلی توسط بانک توسعه صادرات

۰
plusresetminus
تسهیلات اعطایی در پنج ماهه اول سال جاری در شعبه اصفهان این بانک به مشتریان صادرات محور، نزدیک به 4هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل 232 درصد رشد را تجربه کرده که زمینه اشتغالزایی برای 400 نفر در استان اصفهان را فراهم کرده است.
ایجاد 400 فرصت شغلی توسط بانک توسعه صادرات
 به گزارش "صدای بانک" ، نیما بزرگمهررئیس شعبه اصفهان بانک توسعه صادرات ایران گفت: شعبه اصفهان این بانک از سال 1392 تا کنون بیش از 20 هزار و 147 میلیارد ریال تسهیلات ریالی در قالب تسهیلات سرمایه در گردش به صادرکنندگان پرداخت کرده که عمدتا در حوزه صنعت فعالیت داشته اند.
بزرگمهر در ادامه مهمترین پروژه های تامین مالی شده در شعبه اصفهان را معرفی کرد و گفت: بانک توسعه صادرات با تمرکز ویژه بر بخش صنعت در استان اصفهان، تامین مالی سرمایه در گردش شرکت های فولاد مبارکه اصفهان،ذوب آهن اصفهان، صنایع فرش ماشینی، پروژه تولید لوله های مسی شرکت صنایع مس قائم و نیز شرکتهای دانش بنیان را بر عهده داشته است.
وی اظهار داشت: بانک توسعه صادرات ایران بطور تخصصی به کلیه تولیدکنندگان، صادرکنندگان و تجار فعال در بخش صادرات، انواع خدمات در بخشهای مختلف شامل انواع اعتبارات اسنادی، تسهیلات ارزی و ریالی ،صدور انواع ضمانتنامه، تسهیلات فاینانس و ریفاینانس را ارائه می دهد.
رئیس شعبه اصفهان توسعه صادرات ایران یادآور شد: شعبه اصفهان در بخش ارزی تا پایان مرداد ماه 1399 حدود 5 میلیون یورو ارز به واردات مواد اولیه شرکتهای تولیدی تخصیص داده است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین