تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
کد مطلب : 9800

بانک شهر املاک مازاد خود را می فروشد

۰
plusresetminus
بانک شهر اعلام کرد: در نظر دارد تا در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و سیاست‌های ابلاغی بانک مرکزی ۱۲۹ رقبه از املاک مازاد را به فروش برساند.
بانک شهر املاک مازاد خود را می فروشد
 به گزارش "صدای بانک" ،  با صدور اطلاعیه ای در سامانه کدال، بانک شهر اعلام کرد: در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و سیاست های ابلاغی بانک مرکزی در نظر دارد تا ۱۲۹ رقبه از املاک مازاد برنیاز خود را طبق جدول و بشرح نشانی های ذیل با وضع و شرایط موجود در مزایده عمومی از ۲۳ شهریور ماه ۹۹ لغایت ۵ مهر ماه ۹۹ با شرایط نقد، نقد و اقساط و اجاره به شرط تملیک به فروش برساند.
بر این اساس متقاضیان می توانند به منظور کسب اطلاعات و راهنمایی، هماهنگی برای بازدید از محل و دریافت اوراق مزایده با پرداخت هزینه مربوطه و تسلیم پیشنهادها همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ بجزایام تعطیل رسمی به نشانی تهران، بلوار آفریقا، خیابان شهید ستاری، نبش خیابان مدیر، پلاک ۲، طبقه اول، واحد ۴ شرکت مسکن و عمران تجارت آتیه کیش (کارگزار فروش) مراجعه کنند.
مهلت شرکت در مزایده
همچنین آخرین مهلت شرکت در مزایده و تحویل پاکت‌های پیشنهاد قیمت، روز شنبه ۵ مهر ماه ۹۹ ساعت ۱۶ و تحویل پاکت های پیشنهاد قیمت صرفاً در نشانی دفتر کارگزار است. افزون بر این، جلسه بازگشایی پیشنهادهای دریافتی با حضور اعضای کمیسیون معاملات بانک و ناظرین در روز سه شنبه ۸ مهر ماه ۹۹ ساعت ۱۵ در نشانی تهران، میدان فردوسی، ساختمان مرکزی بانک شهر، طبقه همکف، سالن جلسات تشکیل و پیشنهادهای دریافتی مفتوح و قرائت می شود.
مبلغ سپرده شرکت در مزایده
بر اساس این گزارش شفاف سازی، مبلغ سپرده شرکت در مزایده معادل پنج درصد(۵%) مبلغ پایه مزایده مندرج در آگهی است که باید توسط متقاضی به شرکت کنندگان در مزایده جهت ارائه پیشنهاد می‌بایستی مبلغ سپرده معادل پنج درصد (۵%) قیمت پایه مزایده اعلام شده در آگهی منتشره را به عنوان سپرده شرکت در مزایده به صورت چک بین بانکی (رمزدار) در وجه این شرکت تسلیم و رسید آن را در پاکت مربوطه قرارداده و تحویل نمایند.
شرایط فروش نقد
در این اطلاعیه شفاف سازی آمده است که شرایط فروش بصورت نقد حداقل سی درصد (۳۰%) ثمن معامله به صورت نقد، همزمان با انعقاد قرارداد است و حداقل چهل درصد (۴۰%) ثمن معامله همزمان با تحویل ملک (مجموعاً هفتاد درصد (۷۰%) ثمن معامله) و حداکثر سی درصد (۳۰%) باقیمانده از ثمن معامله همزمان با انتقال اسناد مالکیت در دفتر اسناد رسمی است.
شرایط فروش اقساط
از سویی دیگر، نحوه پرداخت ثمن معامله بصورت اقساط (حداقل ۱۲ ماه حداکثر ۷۲ ماهه با نرخ سود سالیانه ۱۸%) است که حداقل پیش پرداخت نقدی، همزمان با انعقاد قرارداد از ۵% الی۳۰% ثمن معامله و حداقل پرداخت همزمان با تحویل ملک از ۳۰% الی ۶۰% ثمن معامله بشرح مندرج درجدول هر ملک است.
شرایط اجاره به شرط تملیک
افزون بر این، نحوه پرداخت ثمن معامله بصورت اجاره به شرط تملیک (حداقل ۱۲ ماه حداکثر ۷۲ ماهه با نرخ سالیانه ۱۸%) است که حداقل چهل درصد (۴۰%) ثمن معامله به صورت نقد، همزمان با انعقاد قرارداد و تحویل ملک برا ی خریدهای جزئی یا تک و حداقل بیست درصد (۲۰%) ثمن معامله به صورت نقد، همزمان با انعقاد قرارداد و تحویل ملک برای خریدهای ده (۱۰) واحد به بالا یا خرید یک بلوک کامل از مجتمع است.
جزییات اطلاعات شفاف‌سازی مزایده بانک شهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین