تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
کد مطلب : 9815

احتمال تمدید مجدد مهلت خرید پالایشی یکم

۰
plusresetminus
یک مقام آگاه از احتمال تمدید مهلت برای خرید واحدهای صندوق پالایشی یکم یا همان دارا دوم خبرداد.
احتمال تمدید مجدد مهلت خرید پالایشی یکم
 به گزارش "صدای بانک" ،    با توجه به این که امروز چهارشنبه 26 شهریور 99 مهلت خرید واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق پالایشی یکم موسوم به دارادوم تمام می‌شود،  یک مقام آگاه در سازمان خصوصی سازی گفت: جلسه‌ای به همین مناسبت در حال برگزاری است و به زودی در مورد آن تصمیم گرفته می‌شود.
این مقام از احتمال تمدید مهلت برای خرید واحدهای صندوق پالایشی یکم یا همان دارا دوم خبرداد و گفت: تا ظهر نتیجه جلسه از طریق شبکه خبر به اطلاع مردم می‌رسد.
 مهلت پذیره‌نویسی واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی یکم که قبلا از 5 تا 19 شهریور بود، با تصمیم دولتی‌ها تا 26 شهریور تمدید شده بود.
 دولت در راستای اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قرار است باقیمانده سهام خود در 4 پالایشگاه تهران،‌تبریز،‌اصفهان و بندرعباس را در قالب یک صندوق قابل معامله بورسی (ETF) پالایشی یکم یا دارادوم تا سقف 50 میلیون ریال برای هر کد ملی با تخفیف حد اقل 20 درصد ارائه می‌شود.
صندوق دارایکم قبلا از طریق بانک و بورس به مردم فروخته شد که این صندوق شامل باقیمانده سهام دولت در سه بانک صادرات،‌ملت و تجارت و دو بیمه اتکایی امین و البرز و تا سقف 20 میلیون ریال به مردم واگذار شد.

منبع: فارس 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما