تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
کد مطلب : 9986
با هدف تسریع در پاسخگویی به مشتریان

سامانه «مشاهده و فروش سهام عدالت کارگزاری تامین سرمایه نوین» راه‌اندازی شد

۰
plusresetminus
سامانه «مشاهده و فروش سهام عدالت کارگزاری تامین سرمایه نوین» با هدف تسریع در پاسخگویی به دارندگان سهام عدالت راه‌اندازی شد.
سامانه «مشاهده و فروش سهام عدالت کارگزاری تامین سرمایه نوین» راه‌اندازی شد
به گزارش صدای بانک به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، دارندگان سهام عدالت که پیشتر روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند، می‌توانند با مراجعه به «سامانه مشاهده و فروش عدالت کارگزاری تامین سرمایه نوین» به نشانی https://se-nibbourse.rayanbroker.ir ، روزانه جزییات سبد سهام عدالت خود را شامل تنوع، تعداد و ارزش روز هر یک از سهم‌ها مشاهده کنند. علاوه بر این دارندگان سهام عدالت که قصد فروش هر یک از سهم های خود را دارند نیز می توانند تا سقف درصد مجاز تعیین شده، درخواست فروش سهام خود را در این سامانه ثبت کنند.
در حال حاضر مجوز فروش 60درصد از ارزش پرتفوی بورسی و فرابورسی سهام عدالت صادر شده است که اگر دارندگان سهام عدالت روش سهامداری مستقیم را انتخاب کرده باشند، برای فروش سهام خود کافی است با ورود به سامانه مذکور و درج کد ملی و شماره همراه خود، از طریق گزینه «ثبت درخواست فروش» برای فروش سهام خود اقدام کنند. پس از ثبت سفارش فروش، کارگزاری نسبت به فروش سهام در زمان مقتضی اقدام و به محض اعلام مبالغ بستانکاری هر شخص توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه حاصل از فروش سهام به شماره شبایی که مشتریان محترم در سامانه SahamEdalat.ir معرفی کرده‌اند، واریز خواهد شد.
لازم به ذکر است، آن دسته از مشتریانی که در این فرایند با مشکل مواجه شوند، می‌توانند از طریق تماس با شماره‌های 5-86791144 نسبت به رفع آن اقدام کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما