کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خرید الماس با رمزارز

5 تير 1400 ساعت 11:41

بنگاه سوثبی پرداخت ارز رمزنگاری شده را در حراجی الماس پذیرفت.


به گزارش صدای بانک از ایبِنا به نقل از راشاتودی، نخستین بار است که به طور رسمی امکان خرید جواهرات با رمزارزها فراهم می شود و قرار است خریدار، پیشنهاد خود را برای خرید یک الماس به ارزش ۱۵ میلیون دلار در حراجی هنگ کنگ بر حسب رمزارزها ارایه کند. سوثبی بزرگترین بنگاه هنرهای زیبا و جواهرات جهان، برای اولین بار ارز رمزنگاری شده را برای پرداخت یک الماس نادر قبول می کند که پیش بینی می شود در حراجی ماه آینده در هنگ کنگ تا ۱۵ میلیون دلار برسد.
سوثبی گفت: پول سنتی هنوز قابل قبول است اما با اتر یا بیت کوین نیز پرداخت امکان پذیر است و افزود که قبلاً هیچ جایگزین فیزیکی دیگری با ارزش بالا برای فروش در دسترس نبوده است. این الماس بی عیب و نقص گلابی شکل ۱۰۱۳۸ قیراطی، یکی از ده الماس بیش از ۱۰۰ قیراطی است که تاکنون به حراج گذاشته شده است. این شکل از الماس ها محبوب ترین هستند.
پیش از این سوثبی امکان خرید تابلوهای نقاشی را با استفاده از ارزهای دیجیتالی فراهم کرده بود و در ماه می یک تابلوی نقاشی در حراجی آن با قیمت ۱۲.۹ میلیون دلار به فروش رفته بود که بهای آن نیز بر حسب ارزهای دیجیتالی پرداخت شده. این حراجی تنها ۱۴ دقیقه طول کشید.  


کد مطلب: 10867

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/10867/خرید-الماس-رمزارز

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com