کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لزوم توجه همه جانبه به افزایش شفافیت مالی در بانک شهر

26 مهر 1400 ساعت 16:10

مدیر امور مالی و خزانه داری بانک شهر با اشاره به اقدامات گسترده این بانک در راستای افزایش شفافیت مالی طی سال های اخیر،گفت: امروز رعایت و توجه همه جانبه به نظم و انضباط پولی و مالی در اولویت بانک قرار دارد.


به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک شهر، سید علی حسینی با بیان اینکه لازمه تحقق بانکداری حرفه ای، شفافیت بیش از پیش در عملکرد بانک هاست، افزود: معتقدیم وجود اطلاعات مالی شفاف و قابل مقایسه یکی از ارکان اصلی پاسخگویی به اعتماد مشتریان است.
وی در ادامه با اشاره به اقدامات بانک شهر برای افزایش شفافیت مالی در این بانک، تصریح کرد: با افزایش ارتباطات با نهادهای نظارتی همانند بانک مرکزی و سازمان بورس و توجه به الزامات آنها، توانستیم ضمن اصلاح برخی موارد، موجب بهبود جایگاه بانک در کشور شویم.
حسینی ادامه داد: در همین خصوص با اقدامات لازم همانند: "افشای صورت های مالی در موعد مقرر"، "برگزاری مزایده های بانک به صورت شفاف" و ... توانستیم در تابلوی نماد بورس، رتبه بانک را یک پله ارتقا دهیم.
مدیر امور مالی و خزانه داری بانک شهر با بیان اینکه در دوره های گذشته، مجمع عمومی بانک با تاخیر برگزار می شد، گفت: خوشبختانه با هماهنگی لازم در تمامی ارکان بانک ، ارائه اطلاعات به موقع به حسابرس قانونی و تعامل گسترده با نهاد های ناظر؛ امسال این مهم در زمان مناسب برگزار شد که نشان از عزم مدیران برای اجرای نظم و انضباط مالی در بانک شهر دارد.
وی خاطرنشان کرد: توجه همه جانبه به افزایش شفافیت مالی منجر به تایید صورت های مالی بانک شهر در مجمع اخیر و به تبع آن افزایش رضایتمندی سهامداران از مدیران و کارکنان بانک شد.
حسینی در پایان گفت: با تمام توان برای حفظ اعتماد عمومی و جلوگیری از هرگونه نارسایی در عملکرد بانک تلاش خواهیم کرد.


کد مطلب: 11148

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/11148/لزوم-توجه-همه-جانبه-افزایش-شفافیت-مالی-بانک-شهر

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com