تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
کد مطلب : 11151
گامی دیگر در جهت ایفای تعهدات بیمه‌ای؛

بیمه تجارت نو 108 میلیارد ریال خسارت به شرکت پیشگامان صنعت کاغذ پرداخت کرد.

۰
plusresetminus
در پی وقوع آتش سوزی در شرکت پیشگامان صنعت کاغذ و اعلام آن از سوی بیمه گذار، بیمه تجارت‌نو در راستای حمایت از مجموعه‌های صنعتی و تولیدی به سرعت کارشناسان ارزیاب خسارت خود را به محل وقوع حادثه اعزام تا از نزدیک ابعاد حادثه را بررسی و نسبت به برآورد میزان خسارت وارده به اموال بیمه گذار اقدام نمایند. خسارت حادثه آتش سوزی بالغ بر 108میلیارد ریال ارزیابی گردید که این خسارت توسط بیمه تجارت‌نو پرداخت شد.
بیمه تجارت نو 108 میلیارد ریال خسارت به شرکت پیشگامان صنعت کاغذ پرداخت کرد.
پس از بررسی و ارزیابی نهایی ضمن دلجویی و تکریم بیمه گذار چک خسارت به ارزش 108میلیارد ریال توسط آقایان غلامی جانشین مدیرعامل، آقابراری سرپرست معاونت فنی و گودرزی مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه تجارت‌نو تقدیم آقای دکتر سلیمانی مدیرعامل شرکت پیشگامان صنعت کاغذ گردید.
گفتنی است، مجتمع پیشگامان صنعت کاغذ به عنوان یکی از بیمه گذاران مرهوناتی شرکت بیمه تجارت‌نو بوده که تولید کننده محصولات سلولزی کشور با موضوع تولید انواع کاغذ بسته بندی با ظرفیت تولید سالیانه قریب به 90 هزار تن انواع کاغد بسته بندی و ۲۰ هزار تن کاغذ تیشو درسال می باشد که در 95 کیلومتری تهران، درمنطقه زرندیه ساوه و در مساحتی در حدود 25 هکتار احداث گردیده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما