کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعلام آمادگی بانک ملی برای توسعه صنعتی استان‌های خوزستان و گلستان

22 دی 1400 ساعت 15:46

عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران در سفر به استان‌های خوزستان و گلستان از شرکت های بزرگ صنعتی و تولیدی این استان‌ها بازدید و با مدیران این شرکت‌ها گفت‌وگو کرد.


به گزارش صدای بانک، از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان در سفربه استان خوزستان به همراه محمد نجف زاده مدیر امور شعب منطقه یک کشورو احمد بهکارمرام رئیس اداره امور شعب استان خوزستان ، در نشست های جداگانه ای با مدیران شرکت های بزرگ صنعتی و تولیدی استان دیدار و از مراحل تولید در این شرکت ها بازدید کردند. 
وی در این دیدارها با اعلام آمادگی بانک ملی ایران برای مشارکت و سرمایه گذاری در طرح های توسعه این شرکت ها، استان خوزستان را یکی از مستعدترین استان های کشور در زمینه های مختلف اقتصادی از جمله تولید و صنعت عنوان کرد و از برنامه ریزی جدی این بانک برای افزایش تعاملات با شرکت های بزرگ منطقه و استان خبر داد. 
مدیر امور شعب منطقه یک کشوربانک ملی ایران نیز با تاکید بر تلاش همیشگی بانک ملی ایران برای ایفای نقش سازنده در شکوفایی و بالندگی اقتصاد کشور، کمک به رونق تولید در استان ها بویژه استان مهم خوزستان را لازمه تحقق این امر دانست. 
در ادامه رئیس اداره امور شعب استان نیز ابراز امیدواری کرد که با تلاش و همت همکاران سختکوش استان، مشتریان بالقوه و موقعیت های مناسب سرمایه گذاری در سراسر استان شناسایی و در جهت ایجاد و تقویت همکاری های همه جانبه اقدام شود. 
بازدید از شرکت های تولیدی نوین چوب، پاک چوب، کاغذسازی پارس، پارس سلولز و کاغذ دیبا و دیدار و گفت و گو با همکاران شعبه شوشتر از جمله برنامه های این سفر بود. همچنین در سفری دیگر به استان گلستان، مونسان و نجف زاده ضمن بازدید از تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان، در نشست هم اندیشی و بررسی عملکرد ۹ ماهه این اداره امورشعب حضور یافتند. 
مونسان در جمع مسئولان و کارکنان این اداره امورشعب با اشاره به رسالت بانک ملی ایران به عنوان کارگزار اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی در حمایت از واحدهای مولد و اشتغالزا و ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه ، بر ضرورت مسئولیت پذیری و همت جمعی کارکنان بانک در جذب منابع و بهبود شاخص های عملکردی تاکید کرد.
نجف زاده نیز با اشاره به فرصت اندک باقیمانده تا پایان سال ، استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت های موجود جهت تعیین تکلیف و وصول مطالبات غیر جاری ، جذب منابع ارزان قیمت و نیل به اهداف تعیین شده را خواستار شد . 
مسئولان ارشد بانک در این سفر ، تعدادی از واحدهای تولیدی و گروه های صنعتی استان ازجمله شرکت های طلای سفید گنبد، همای سبز گلستان، گروه صنعتی گلستان عصاره و دلند الکتریک، گروه صنعتی ( سلولزی و زنجیره خوراک دام و طیور ) بنیاد نور و شرکت گل سم را مورد بازدید قرار داده و با مدیران آنها در جهت ارتقای سطح تعاملات و همکاری های متقابل گفت و گو کردند.


کد مطلب: 11280

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/11280/اعلام-آمادگی-بانک-ملی-توسعه-صنعتی-استان-های-خوزستان-گلستان

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com