تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
کد مطلب : 11790

ارائه خدمات نوین بانکداری الکترونیک در "همراه شهر پلاس" بانک شهر

۰
plusresetminus
معاون برنامه ریزی و فن آوری اطلاعات بانک شهر با تاکید بر اینکه بهره‌گیری از دانش و فناوری روز دنیا برای خدمات رسانی کامل تر به مشتریان را همواره در دستور کار خود داریم؛ از ارائه خدمات نوین بانکداری الکترونیک در "همراه شهر پلاس" این بانک خبر داد.
ارائه خدمات نوین بانکداری الکترونیک در "همراه شهر پلاس" بانک شهر
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک شهر، جواد عطاران با اعلام این خبر افزود: در راستای رفع نیازهای مشتریان و بهره مندی آنان از خدمات برتر در حوزه بانکداری الکترونیک و به منظور بهبود رابط کاربری(UI) در نرم افزار "همراه شهر"؛ سرویس های جدید و البته کاربردی به نرم افزار مذکور افزوده و این نرم افزار به "همراه شهر پلاس" تغییر نام داده است.
عطاران با بیان اینکه، بانک شهر به عنوان بانکی خوش‌نام و البته محبوب میان شهروندان همواره توجه به اصول مشتری‌مداری و ارائه خدمات برتر در تمامی حوزه های بانکی را در صدر اولویت‌های خود داشته است، تصریح کرد: جهت رفاه حال مشتریان، "همراه شهر پلاس" طراحی و راه‌اندازی شده است. با استفاده از این نرم افزار مشتریان می توانند بخش گسترده ای از خدمات بانکی ارائه شده در شعب را در تمامی ساعات شبانه روز دریافت کنند.
معاون برنامه ریزی و فن آوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به اینکه دسترسی به نسخه اندروید و تحت وب (مناسب برای سیستم عامل IOS) "همراه شهر پلاس" از طریق سایت بانک شهر به نشانی: ‏http://Shahr-Bank.ir و همچنین نرم افزار کافه بازار قابل دسترسی است، افزود: محیط امن و ساده، چابکی و سرعت عمل بالا، تنوع و کیفیت بالای خدمات ارائه شده در این نرم افزار؛ آن را از سایر نرم افزار های بانکی متمایز کرده است.
وی با بیان اینکه پیرو اجرای قانون جدید صدور چک؛ فرآیند ثبت، تایید و انتقال چک های صیادی نیز در این نرم افزار ممکن شده است، گفت: برای استفاده و ورود به این نرم‌افزار نیز تلاش کرده ایم براساس پروتکل های امنیتی، الزامات و ضوابط ابلاغی بانک مرکزی بالاترین امنیت برای کاربران فراهم شود.
عطاران در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه سامانه های بانکداری الکترونیک بانک شهر طی سال های اخیر توانسته به بهترین نحو ممکن پاسخگوی نیازهای مشتریان حقیقی و حقوقی باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما