تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
کد مطلب : 11791

مشارکت گسترده کارکنان امورشعب گیلان بانک ملی ایران درپویش"کمک های خیرخوهانه"

۰
plusresetminus
کارکنان اداره امور شعب استان گیلان بانک ملی ایران به صورت خودجوش همگام با سایر هموطنان نوع دوست سراسر کشور در ماه مبارک رمضان با جمع آوری بیش از یک میلیارد ریال کمک های نقدی برای کمک به اقشار محروم و آسیب پذیر در پویش "کمک های خیرخواهانه" مشارکت کردند.
مشارکت گسترده کارکنان امورشعب گیلان بانک ملی ایران درپویش"کمک های خیرخوهانه"
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک ملی ایران، همسو با پویش کمک های خیرخواهانه و همگام با مردم کشور اولین بخش از کمک های خیرخواهانه نقدی کارکنان اداره امور شعب استان گیلان در ماه مبارک رمضان امسال به ارزش یک میلیارد و 176میلیون ریال به حساب جامعه هدف؛ نهاد ها و سازمان های حمایتی و مردم نهاد در جهت کمک به اقشار محروم و آسیب پذیر واریز شد.
در این اقدام خداپسندانه و نوع دوستانه، کارکنان اداره امورشعب استان گیلان به صورت مستقیم و خودجوش کمک های نقدی خود را ازطریق سازمان های مردم نهاد و حمایتی به دست اقشار نیازمند و آسیب پذیر رساندند و بار دیگر کارکنان این بانک در اقصا نقاط کشور با حضور در این پویش، حماسه‌ای از همدلی آفریدند.
بانک ملی ایران با تکیه بر 93 سال قدمت و خدمت در عرصه نظام بانکداری کشور، با اجرای مسئولیت های اجتماعی نگاه ویژه ای به فعالیت های عام المنفعه و اقدامات خیرخواهانه دارد و در راستای حل مشکلات بخش های مختلف جامعه احساس مسئولیت می کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما