تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
کد مطلب : 11841

مدیرعامل بیمه ایران به زنان سرپرست خانواده بیمه نامه عمر رایگان اهدا کرد

۰
plusresetminus
رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران ضمن بازدید از شعب بیمه ایران استان سیستان و بلوچستان، با حضور در سالن کنفرانس سازمان بهزیستی استان، با عباسعلی اویسی مدیرکل سازمان بهزیستی دیدار وگفتگو کرد و و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، با حضور در آیین قدردانی از زنان مناطق محروم این استان، تعداد 20 فقره بیمه نامه عمر رایگان به تعدادی از زنان سرپرست خانوار اهدا کرد.
مدیرعامل بیمه ایران به زنان سرپرست خانواده بیمه نامه عمر رایگان اهدا کرد
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بیمه ایران ، حسن شریفی که با همراهی عبدالصمد خدامی سرپرست معاونت حقوقی، هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگی ها، مهدی مونسان سرپرست دفتر کل مدیر عامل و هیات مدیره و داود سیاح سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه ایران در این مراسم حضور داشت، در سخنانی، ضمن سپاسگزاری از اقدامات خیرخواهانه و همکاری و مشارکت سازمان بهزیستی با بیمه ایران، با اشاره به سوابق  و اقدامات بیمه ایران در جهت ایفای مسئولیت های اجتماعی، از جمله اهدای مبالغی بابت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ، خرید دستگاه سی تی اسکن در فرآیند خدمت رسانی به بیماران کرونایی ، حمایت از رانندگان قانون‌مدار و سایر مواردی که در سنوات اخیر بیمه ایران فعالانه به عنوان مسئولیت اجتماعی انجام داده، مشارکت بیمه ایران در این مراسم را یکی از بهترین اتفاقات برای شرکت دانست و گفت : امروز در ایفای  مسئولیت اجتماعی خود، توانستیم  به شکل واقعی ، به بهترین و حقیقی ترین افراد جامعه که به عنوان جامعه هدف، سزاوارترین این افراد برای دریافت این نوع خدمات هستند، خدمات و بیمه نامه خود را  ارائه نماییم.
وی در ادامه افزود:  امروز  اگر  ادعا کنم ، شیرینی اهدای بیمه نامه به زنان سرپرست خانوار برای ما از اهدای مبالغ میلیارد تومانی هم بیشتر است ، حرف گزافی نیست.  بیمه ایران به عنوان تنها شرکت دولتی و به عنوان بزرگ‌ترین شرکت فعال در این حوزه ، خدمت‌رسانی با کیفیت به آحاد مردم و جامعه را به عنوان هدف نهایی برای خود تعریف کرده و سعی نموده با توسعه دامنه خدمات خود ، حمایت بیمه‌گذاران و مردم را جلب نماید.
مدیرعامل بیمه ایران در پایان تاکید کرد:  خداوند متعال را شاکریم که توفیق ارائه خدمات بی منت و به روز و سریع به مردم عزیز را نصیب ما کرده است و در عرصه خدمت رسانی برای همه آرزوی موفقیت می کنم.
در ادامه، عباسعلی اویسی مدیرکل سازمان بهزیستی  استان نیز در این مراسم ضمن تشکر از حضور مدیر عامل بیمه ایران  و هیات همراه ، جلسه مشترک با بیمه ایران را  نقطه عطفی برای مشارکت این دو حوزه دانست و اظهار داشت: دیدار با مدیر عامل بیمه ایران و اتفاق امروز را نقطه عطف و فصل مشترک و نقطه شروع همکاری سازمان بهزیستی با بیمه ایران ، به عنوان تنها و بزرگترین شرکت بیمه دولتی در عرصه صنعت می دانم .
 وی، سپس، گزارش مختصری در خصوص وظایف سازمان بهزیستی ارائه نمود وگفت:  وظیفه اصلی سازمان بهزیستی ارائه خدمات حمایتی مستمر، مستقیم و غیرمستقیم به خانواده های تحت پوشش اعم از زنان سرپرست خانوار ،کودکان کار و معتادین متجاهر است . بر اساس آمار، این سازمان 15 هزار خانوار را  به صورت غیرمستقیم  به عنوان جامعه هدف پرداخت خدمات غیر مستقیم و غیر مستمر ، تحت پوشش دارد.
اویسی همکاری  و مشارکت با بیمه ایران را  باعث خوشبختی دانست و اظهار امیدواری کرد که شراکت فی مابین بیمه ایران و سازمان بهزیستی و تداوم این همکاری‌ها در آینده نزدیک منجر به امضای  تفاهم نامه با  بیمه ایران شود.
گفتنی است این دیدارها علاوه بر پوشش خبری توسط خبرگزاری ها ، از طریق شبکه  استانی صدا وسیما نیز پخش شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما