کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیات مدیره شرکت کابل سینا:

تحقق افزایش تولید برآیند حمایت های بانک ملی ایران است

27 ارديبهشت 1401 ساعت 10:01

رئیس هیات مدیره شرکت کابل سینا با اشاره به این که خدمات مالی بانک ملی ایران موجب افزایش تولید در شرکت شده است، گفت: اگر توانسته‌ایم به ‌عنوان کارآفرین و صادرکننده نمونه معرفی شویم و یا اینکه نیروی های متخصص مستقیم داشته باشیم به ‌واسطه حمایت ها و همکاری های بانک ملی ایران بوده است.


به گزارش صدای بانک، ناصر احمدی در حاشیه حضور در بیست ‌و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با اشاره به این که بانک ملی ایران از جمله بانک‌هایی است که در هموارسازی تامین مالی صنایع کلیدی و زیر ساخت های اساسی در کشور، قدم‌های مناسبی را برداشته است، گفت: بانک ملی ایران با حمایت و تامین مالی نقش چشمگیری در توسعه این شرکت طی سال های گذشته داشته است.
وی با بیان این که حمایت‌ها و خدمات مالی بانک ملی ایران از صنایع موجب رشد و شکوفایی کشور شده است، گفت: طی سال‌های گذشته تولید کابل عمدتا در انحصار چند کشور در جهان بود، اما اکنون با حمایت‌ها و تامین مالی بانک ملی ایران صددرصد این محصول در داخل کشور توسط شرکت کابل سینا تولید می‌شود.
رئیس هیات مدیره کابل سینا در ادامه افزود: این شرکت با حمایت‌های به عمل آمده و با تکیه بر متخصصان داخلی با دستیابی به دانش فنی، تکنولوژی پیشرفته، استاندارد‌های روز دنیا و تلاش و پشتکار موفق شده محصولات برتر را در کشور طراحی و تولید کند.
این کارآفرین برتر اظهار داشت: در این سال‌ها اگر مشکلی داشتیم، مجموعه بانک ملی ایران پشتیبانی‌های بی دریغی به ما داشته است و اگر توانسته‌ایم به‌عنوان کارآفرین و صادرکننده نمونه معرفی شویم و یا اینکه حدود 400 نیروی مستقیم داشته باشیم به واسطه همین تعامل و همکاری بوده است که امیدوارم تداوم یابد.


کد مطلب: 11915

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/11915/تحقق-افزایش-تولید-برآیند-حمایت-های-بانک-ملی-ایران

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com