کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همکاران روابط عمومی عهده دار رصد و اطلاع رسانی خدمات شبکه بانکی به جامعه هستند

4 خرداد 1401 ساعت 15:57

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در جمع کارشناسان روابط عمومی بانک توسعه تعاون بر نقش مهم همکاران روابط عمومی عهده دار رصد و اطلاع رسانی شفاف خدمات شبکه بانکی، به ویژه در موضوع تسهیلات تکلیفی تاکید ورزید.


به گزارش صدای بانک، مصطفی قمری وفا در کارگاه آموزشی کارشناسان روابط عمومی بانک توسعه تعاون اظهار کرد: سرعت انتشار، دسترسی آسان و علاقه مخاطبان به شبکه های اجتماعی باعث شده است تا نقش مهمی را در انتشار اطلاعات در جامعه داشته باشند.
مدیر روابط عمومی بانک مرکزی گفت: کارشناسان روابط عمومی بانک ها باید از این ظرفیت برای معرفی و اطلاع رسانی محصولات و برنامه های خود نهایت استفاده را ببرند.
قمری وفا اظهار داشت: کارکرد شبکه های اجتماعی در مخابره رویدادها در کوتاهترین زمان اثبات گردیده است و بسیاری از رسانه های رسمی صرفا نقش روایت گری را بر عهده دارند.
وی افزود: شبکه بانکی کشور نقش مهمی در پیشرفت اقتصادی بر عهده داشته و همکاران روابط عمومی در بانکها می توانند در تبیین خدمات بانکها و به ویژه تسهیلات تکلیفی و اشتغال زایی موثر واقع شوند.
قمری وفا خاطر نشان کرد: همکاران روابط عمومی با تولید محتوای جذاب می توانند نقش اطلاع رسانی خدمات را بر عهده داشته باشند و در این میان رسانه های محلی و کشوری استقبال گسترده ای از محتوای خبری و تحلیلی همکاران فعال روابط عمومی نشان می دهند.
در ادامه جلسه اکبر نصر اللهی استاد ارتباطات گفت: نقش مسئولین و روابط عمومی ها در جهاد تبیین بسیار مهم است، چون خاستگاه و منشا خبر هستند، اگر آنها درست کار کنند و به موقع اخبار را روایت کنند، و اجازه بدهند روایت شود حتی اگر به ضررشان باشد، کشور متضررنشده و رسانه های معارض تقویت نمی شوند.
وی افزود: پیشرفت تکنولوژی های ارتباطی، ظهور رسانه های جدید و پدیده ارتباط جمعی شخصی موجب تغییر مصرف رسانه ای، تغییر منابع خبری، مدل تولید، توزیع و مصرف رسانه ای و خروج کنشگری از انحصار شده است.
نصراللهی تصریح کرد: با کاهش میزان مصرف و کاهش اثرگذاری، عملا نقش رسانه های سنتی کمرنگ شده است.
وی درباره جهاد تبیین گفت: آگاه کردن مردم از حقایق فعلی و آگاه کردن مردم از حقایق گذشته و پیش بینی وقایع آینده در این جهاد مطرح است و آگاه شدن از نوع و میدان جنگ، بازیگران و عوامل نبرد، مخاطبان و کاربران، ابزارها و تجهیزات، قالبها و تکنیک ها بسیار مهم است.


کد مطلب: 12138

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/12138/همکاران-روابط-عمومی-عهده-دار-رصد-اطلاع-رسانی-خدمات-شبکه-بانکی-جامعه-هستند

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com