کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قدردانی دکتر فرزین از زحمات نیروی انتظامی برای دستگیری سارقان صندوق های اجاره ای شعبه دانشگاه

21 خرداد 1401 ساعت 9:54

دکتر فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران با حضور در ستاد فرماندهی پلیس آگاهی تهران بزرگ از همراهی و همکاری و همچنین زحمات شبانه روزی روسای پلیس و کارآگان ویژه معاونت سرقت خاص پلیس آگاهی در راستای دستگیری سارقان صندوق های اجاره ای شعبه دانشگاه و برقراری تامین نظم و امنیت، تشکر و قدردانی کرد.


به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک ملی ایران ، دکتر فرزین با تنی چند از مدیران ارشد بانک با حضور در ستاد فرماندهی پلیس آگاهی تهران بزرگ ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های کارکنان نیروی انتظامی، اظهار داشت: در سایه لطف وعنایت خداوند شاهد خلق حماسه ماندگار دیگری از پلیس هستیم. به نحوی که این اقدام ارزشمند توسط نیروی انتظامی موجب یاس و ناامیدی دشمنان شد.
دکتر فرزین گفت: امنیت و آرامشی را که امروز در سراسر کشور شاهد هستیم مرهون زحمات و تلاش های مجاهدانه تمامی فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی است که با به کارگیری تمامی نیروها و ظرفیت های موجود  و شبانه روزی، خالصانه و بدون هیچ چشم‌داشتی در خدمت امنیت کشور هستند.


کد مطلب: 12396

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/12396/قدردانی-دکتر-فرزین-زحمات-نیروی-انتظامی-دستگیری-سارقان-صندوق-های-اجاره-شعبه-دانشگاه

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com