تاریخ انتشارشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
کد مطلب : 12555
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون؛

تحول دیجیتال نقطه کانونی عملیات بانکی است

۰
plusresetminus
تجربه مشتری به عنوان‌ نقطه کانونی تحول دیجیتال به حساب می آید و تمام عملیات بانکی حول این مفهوم می چرخد.
تحول دیجیتال نقطه کانونی عملیات بانکی است
به گزارش صدای بانک از خبرگزاری ایبنا و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون اعلام کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان یک نهاد مالی توسعه ای تجربه مشتری را جزو اولویت های خود قرار داده است.
امیر هوشنگ عصارزاده بیان کرد: امروزه فین تک ها و نئو بانک ها در حال سهم بیشتر گرفتن از بازار پولی کشور هستند به همین دلیل نیاز است که بانک ها اقداماتی در راستای چابک سازی خود برای روبرو شدن با تغییرات سریع درفضای کسب و کار را انجام دهند.
وی ادامه داد: کیفیت خدمات ارائه شده به مشتری موجب ماندگاری مشتریان سابق و جذب مشتریان جدید می شود.
به گفته عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون، تغییر در نگرش و باورها پیش نیاز تغییر در فضای کسب‌ و کار است.
وی اعلام کرد:یکی دیگر از پیش نیاز ها روبرو شدن با تغییرات در فضای کسب و کار اصلاح و راه اندازی زیر ساخت های بانک است.وی با بیان اینکه تحول دیجیتال می تواند به جذب منابع در نظام بانکی کمک موثری کند،گفت :هر سازمان برای اینکه بتواند همگام با تحولات حرکت کند نیاز به آموزش نیروی انسانی خود دارد که البته باید بدانیم با روش های قدیم در آموزش راه به جایی نخواهیم برد.
وی افزود: مشتری در فضای جدید کسب و کار انتظار دارد که بانک ارزش مورد انتظارش را تامین کند. دسترسی سریع و راحت به خدمات می تواند به تجربه مشتری کمک موثری کند.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد:برای مدیریت نقدینگی نیاز است که پرداخت تسهیلات هم راستا با تجهیز منابع باشد.
در آینده باید به‌ سمت تسهیلات مبتی بر گردش حساب حرکت کنیم. عصارزاده در بخش دیگری از سخنان در تشریح مدیریت نقدینگی اعلام کرد: سیاست های اعتباری نیاز به تجدید نظر دارد و باید بسته‌ عملیاتی و خدمات ویژه برای جذب منابع طراحی و معرفی شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما