کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل شستا:

جانشین پروری و اعتماد به جوانان برای تربیت مدیران میانی در شرکت‌ها با جدیت دنبال می‌شود

28 خرداد 1401 ساعت 14:10

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی گفت: نهضت جانشین پروری و تربیت مدیران میانی در شرکت‌ها در دستورکار قرار دارد. اعتماد به جوانان و سپردن کارهای مدیریتی به آن‌ها با جدیت دنبال می‌شود.


به گزارش صدای بانک از روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی و به نقل از شستا رسانه، ابراهیم بازیان با حضور در استان خراسان شمالی از شرکت‌های تابعه شستا بازدید و از نزدیک در جریان آخرین امور قرار گرفت. مدیرعامل شستا در این حضور میدانی که اعضای هیئت‌مدیره و معاونین شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی و مدیران عامل هلدینگ‌های تابعه شستا نیز حضور داشتند از شرکت‌های توزیع داروپخش (تماد مشهد)، شرکت سیمان بجنورد و پتروشیمی خراسان بازدید کرد.
بر اساس این گزارش بازدید از خطوط سالن شهدای صنعت داروسازی، سالن شهدای سلامت (DC) و آزمایشگاه QC شرکت تولید مواد اولیه داروپخش، واحد بازاریابی و فروش، واحد سنگ‌شکن و اتاق‌های کنترل شرکت سیمان بجنورد و خطوط تولید اوره و ملامین در پتروشیمی خراسان از برنامه‌های بازدید یک روزه سفر استانی مدیران ارشد شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی در خراسان شمالی بود.
ابراهیم بازیان مدیرعامل شستا در جلسه جمع‌بندی بازدید یک روزه از شرکت‌های تابعه شستا در خراسان شمالی گفت: یکی از اهداف سفرهای استانی و بازدید میدانی از شرکت‌های تابعه، دست یافتن به درک درست از میدان عمل و فعالیت‌ها در صنایع مختلف در سطوح مدیران است.
وی افزود: اگر می‌خواهیم باقدرت به سمت قله برویم باید به یک نگاه فرا بخشی و فرا سازمانی در سطوح مدیران برسیم. باید یکپارچگی در مدیران ایجاد شود تا اقدامات ما قدرت بگیرد و نتیجه‌بخش باشد.
بازیان به اهمیت تربیت مدیر و نهضت جانشین پروری اشاره و تصریح کرد: اعتماد به جوانان و سپردن کارهای مدیریتی به آن‌ها به‌سختی انجام می‌شود. امروز باید سدها شکسته شود و این اعتماد صورت پذیرد. باید بستر لازم برای تربیت نیروهای انسانی متخصص به‌خصوص در سطح مدیران میانی در تمام شرکت‌ها فراهم شود.
وی افزود: کارخانه‌های ما باید مدیرساز باشند. مدیران و نیروهای انسانی در لایه مدیریت تولید و بخش‌های فنی برای مجموعه‌های تولیدی بسیار باارزش و حائز اهمیت است. باید از تجربه مدیران کارآزموده که سال‌ها عمر خود را در کسب دانش هزینه کردند، برای تربیت مدیران استفاده کنیم.
مدیرعامل شستا بر اهمیت اطلاع‌رسانی اقدامات اقتصادی و اشتغال‌زا بخصوص در بخش تعریف پروژه‌های توسعه‌ای و ایجادی در جامعه اشاره کرد و گفت: ما در قبال جامعه و انقلاب اسلامی مسئول هستیم. شرکت‌های ما ظرفیت‌های نهفته‌ای دارند که مغفول مانده است. اگر این ظرفیت ها دیر شناسایی شود و از فرصت‌ها بهره‌برداری لازم صورت نپذیرد باید جوابگو باشیم. اقدامات ما در بهبود وضعیت تولید در کشور و افزایش اشتغال و بهبود شرایط اقتصادی، امید مضاعفی در مردم ایجاد خواهد کرد.
شایسته ذکر است بازدید میدانی از شرکت‌های تابعه شستا با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی، اعضای هیئت‌مدیره و معاونین و مدیران هلدینگ‌های تابعه شستا به‌صورت هفتگی و در اقصی نقاط کشور برگزار می‌شود.
 


کد مطلب: 12558

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/12558/جانشین-پروری-اعتماد-جوانان-تربیت-مدیران-میانی-شرکت-ها-جدیت-دنبال-می-شود

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com