تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
کد مطلب : 12586
رضایی مطرح کرد؛

بیمه‌های تکمیلی برای نسخه نویسی الکترونیکی پای کار آمدند

۰
plusresetminus
معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه‌های تکمیلی در بحث نسخه نویسی الکترونیکی با بیمه پایه همکاری دارند.
بیمه‌های تکمیلی برای نسخه نویسی الکترونیکی پای کار آمدند
به گزارش صدای بانک از خبرگزاری مهر، مهدی رضایی در خصوص دسترسی افراد به نسخه الکترونیکی گفت: دسترسی به نسخه الکترونیک برای شهروندان از ۳ طریق امکان پذیر است، مراجعه به سامانه خدمات شهروندی و مشاهده اطلاعات نسخ، دسترسی از طریق پزشک تجویز کننده و همچنین دریافت نسخه در مرحله نسخه پیچی در داروخانه از راه‌های دسترسی به نسخه الکترونیکی است.
معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به اینکه با توجه به الکترونیکی شدن خدمات دو انتظار از بیمه‌های تکمیلی وجود دارد افزود: حذف فیزیکی کاغذ برای بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی، که در ماه‌های اولیه اجرای نسخه الکترونیکی این امکان فراهم نبود اما امروز در اکثر بیمه‌های تکمیلی با اتصال به سامانه‌های بیمه‌های پایه فراهم شده است. انتظار دوم این است که همانند بیمه‌های پایه بیمه‌های تکمیلی در بخش سرپایی به صورت تعهدی عمل کنند و شهروندان پس از دریافت خدمت در مرکز ارائه دهنده خدمات وجهی پرداخت نکنند و به صورت ادغام یافته تعهدات بیمه‌های پایه و تکمیلی ارائه شوند.
وی تاکید کرد: البته در بخش بستری بسیاری از بیمه‌های تکمیلی به صورت تعهدی عمل می‌کنند، اما در بخش سرپایی همچنان بحث پرداخت خسارت وجود دارد، لذا امیدواریم این بخش هم به شکل تعهدی عمل شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما