کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهره برداری از چند پروژه توسعه ایی خارک آغاز شد

31 خرداد 1401 ساعت 11:00

عبدالحسین بیات،رییس هیأت رئیسه صندوق بازنشستگی وزارت نفت، اعضای هیات رییسه و مدیران شرکت اهداف از پتروشیمی خارک بازدید کردند.


به گزارش صدای بانک ،در این بازدید، هیئت ویژه از کارخانه LPG و محوطه کمپرسور اسکو و سایر کمپرسورهای گس انجین قدیمی و همچنین از واحد متانول و پروژه های در دست اقدام بازدید کردند.

 
در این بازدید از مخازن ۶۰ هزار تنی متانول دوم، پل و جاده روگذر شهید نادر مهدوی و انبار کالا و قطعات متانول دوم افتتاح شد.
 
مهندس بیات در حاشیه بهره برداری از مخازن ۶۰ هزار تنی متانول خارک ضمن قدردانی از مدیریت و کارکنان زحمتکش پتروشیمی خارک که تلاش بی وقفه در امر تولید و تکمیل پروژه‌ها بعمل آوردند گفت: اتمام پروژه های پل و جاده پیرامونی، مخازن جدید متانول دوم و انبار قطعات متانول دوم پروژه های مهم این شرکت بود که به بهره برداری رسید.
وی با تاکید بر ضرورت کار عملیاتی ایمن گفت: شرکت پتروشیمی خارک همچنان مجموعه سربلندی در صنعت پتروشیمی و خلق ثروت برای صندوق های بازنشستگی است و از اقداماتی که مدیریت جدید شرکت در حوزه منابع انسانی و مسئولیت های اجتماعی و توجه ویژه به نظام آراستگی 5S آغاز نموه است تقدیر کرد.
 
وی با اشاره به اینکه برخی دستگاه های این شرکت قدیمی بوده و موجب زحمات زیاد برای همکاران در شرکت شده است خواستار برنامه ریزی و استفاده از دانش فنی به روز و بهبود مستمر در نوسازی برخی از تجهیزات فنی شد. 
 
بیات در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کمیته ریسک و کمیته حسابرسی به منظور شفافیت بیشتر و جلب مشارکت سهامداران و رعایت حفاظت اطلاعات، بر لزوم تکمیل زنجیره ارزش، تاکید کرد. وی افزود: محصول متانول، فراورده ای نیمه خام بوده که لازم است که واحدهای پایین دستی در این شرکت بررسی و زنجیره ارزش کامل گردد.
 
وی در پایان خواستار تعیین تکلیف پروژه عظیم متانول ۲، در پتروشیمی خارک شد.
 
 


کد مطلب: 12626

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/12626/بهره-برداری-چند-پروژه-توسعه-ایی-خارک-آغاز

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com