تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
کد مطلب : 12676
در سال گذشته؛

بیش از 4هزار زایمان در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان مرکزی انجام شد

۰
plusresetminus
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: سال گذشته 4هزار و ۴۲۰ زایمان در مراکز درمانی تامین اجتماعی این استان انجام شد.
بیش از 4هزار زایمان در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان مرکزی انجام شد
به گزارش صدای بانک از اداره کل روابط‌عمومی سازمان تامین‌اجتماعی، دکتر روح‌اله سهرابی افزود: تعداد زایمان‌های انجام شده در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن هفت درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: 34/75 صدم درصد این زایمان‌ها به صورت سزارین و بقیه به صورت طبیعی انجام شده که تعداد زایمان‌های سزارین در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 1/43 درصد کاهش داشته است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: ۱۴ هزار و ۲۰۰ جراحی در این مدت در مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی این استان انجام شد که تعداد این جراحی‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن حدود 18 درصد بیشتر است.
دکترسهرابی خاطرنشان کرد: یک میلیون و ۸۱۱ هزار و ۵۶۱ بیمار در این مدت به پزشکان مراکز درمانی تامین اجتماعی استان مرکزی مراجعه کردند که تعداد این بیماران نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن بیش از ۲۸ درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: ۲ میلیون و ۲۸۳ هزار و ۷۳ بیمار به صورت سرپایی در پاراکلینیک‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی خدمات درمانی دریافت کردند که تعداد این بیماران نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۳۱ درصدی دارد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی با بیان اینکه در مجموع 4میلیون و ۹۴ هزار و ۶۳۴ نفر پارسال به صورت سرپایی در مراکز درمانی این مدیریت، خدمات درمانی دریافت کردند، اظهار داشت: ۳۳۲ تخت فعال در مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی وجود دارد که افزایش 6/75 درصدی در تعداد تخت ها داشته ایم.
دکترسهرابی درصد اشغال تخت‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در سال گذشته را بیش از 70 درصد عنوان کرد و ادامه داد: درصد اشغال تخت‌ها در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 14/86 درصد افزایش داشته است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: ۲۹ هزار و ۳۶۶ بیمار در مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی این استان بستری شدند که افزایش حدود 27 درصدی نسبت به سال قبل داشته است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین