تاریخ انتشاردوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : 12749
نائب‌رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران:

مدیریت بهینه منابع برای توسعه تولید واشتغال هدف اصلی بانک صادرات ایران است

۰
plusresetminus
​نائب‌رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران گفت: کنترل هزینه‌ها و کسب سود و هدایت بهینه منابع به سمت تولید و اشتغال، اولویت مهم بانک صادرات است.
مدیریت بهینه منابع برای توسعه تولید واشتغال هدف اصلی بانک صادرات ایران است
به گزارش صدای بانک از روابط‌ عمومی بانک صادرات ایران، امیر یوسفیان در نخستین هم‌اندیشی مدیران ستاد و صف بانک صادرات ایران در سال ١٤٠١، با اشاره به اهمیت جذب منابع و هدایت موثر نقدینگی به سمت تولید و اشتغال در کشور، سودآوری را لازمه تامین مالی بخش‌های مختلف تولیدی توسط نظام بانکی عنوان کرد و گفت: در موسسه مالی، کالای قابل عرضه، تسهیلات است و باید با مدیریت صحیح ضمن کسب سود از انحراف منابع جلوگیری کرد. 
وی با اشاره به اهمیت سودآوری فعالیت‌های بانک گفت: برای تامین هزینه‌ها در زمان هزینه کردن و مصارف و ایجاد تعهدات، باید بهداشت اعتباری و اطمینان از تخصیص درست نقدینگی در حوزه تولید و اشتغال در نظر گرفته شود.
یوسفیان افزود: خدماتی مانند ضمانت‌نامه‌ها، اعتبارات اسنادی و تسهیلات خرید دین از جمله مواردی است که می‌توان منافع بانک  و واحدهای تولیدی را توأمان تأمین کرد.
نائب‌رئیس هیئت‌مدیره بانک افزود: از جمله اقدامات ممکن در جهت پوشش هزینه‌ها که در سال جاری رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است، افزایش نرخ مؤثر تسهیلات، افزایش قابل توجه تعهدات شامل ضمانت‌نامه و اعتبارات اسنادی، وصول مطالبات با تمرکز بر مشتریان مطالباتی بزرگ و کنترل هزینه‌ها است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین