کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از برخی شعب استان چهارمحال‌وبختیاری:

بانک صادرات ایران از واحدهای تولیدی کشور با جدیت حمایت می‌کند

8 مرداد 1401 ساعت 23:19

مدیرعامل بانک صادرات ایران در سفر به استان چهارمحال‌وبختیاری در دیداری صمیمی با همکاران بانک در ستاد و برخی شعب، بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های بانک برای خدمت‌رسانی به مردم استان تاکید کرد و گفت: بانک صادرات ایران با جدیت به دنبال حمایت از واحدهای تولیدی و رونق تولید و اشتغال در استان است.


به گزارش صدای بانک از روابط‌ عمومی بانک صادرات ایران، سیدضیاء ایمانی در این سفر ضمن بازدید از برخی شعب بانک در این استان، با مدیران شرکت‌های «ورق خودرو‌ی شهرکرد» و «فولاد سفید دشت» ‌دیدار و بر افزایش همکاری‌ها تأکید کرد.
سیدضیاء ایمانی در بازدید از شعبه فرخشهر، ضمن شنیدن مسائل و پیشنهادهای همکاران شعبه گفت: بانک صادرات ایران یکی از بانک‌های پیشرو در اعطای تسهیلات، اعتبارات و تأمین ارز واحد‌های تولیدی است. به همین دلیل با تسریع ارائه خدمات بانکی، مانع‌زدایی از تولید با جدیت در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: یکی از وظایف و رسالت‌های اصلی بانک اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی، مردم و مشتریان است که برای تحقق این امر مهم، در نظر داریم با طراحی محصولات جدید و جذب منابع، روند تسهیلات‌دهی به مردم تسریع شود. 
مدیرعامل بانک صادرات ایران با تأکید بر ضرورت خدمت‌رسانی سریع و در خور شأن به مشتریان گفت: اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری کارکنان بانک‌ صادرات ایران زبانزد‌ شبکه بانکی در کشور است‌ و لازم است این روحیه تقویت شده و در کنار توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، برای جلب رضایت مشتریان تلاش کرد.
وی همچنین در دیدار با کارکنان شعبه ۲۲ بهمن فارسان گفت: با توجه به تورم‌ موجود در بازار اقتصادی کشور، حدود اختیارات شعب در خصوص‌ سقف‌ اعتبارات و تعهدات‌ شعب و استان‌ها افزایش می‌یابد تا در ارائه خدمات و تسهیلات به مشتریان خللی ایجاد نشود. 
ایمانی در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای شعب و توانمندی کارکنان بانک صادرات ایران افزود: انتظار می‌رود با تلاش و برنامه‌ریزی و جدیت بیشتر در پیگیری اهداف و برنامه‌ها، رتبه اول سهم بازار را برای خدمت بیشتر به مردم به دست آوریم. 
سیدضیاء ایمانی در این سفر همچنین از شعب سردار سلیمانی، پردنجان، سورشجان، فارسان و مجتمع‌ امام صادق بازدید و از نزدیک در گفت‌وگویی صمیمی به دغدغه‌ها و پیشنهادهای همکاران توجه و راهکارها و برنامه‌های بانک را برای ارتقای شعب بیان کرد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در دیدار با حمید شجاعی مدیرعامل شرکت «ورق‌ خودروی‌ شهرکرد» ضمن اعلام آمادگی این بانک برای حمایت از طرح‌های توسعه‌ای این شرکت گفت: با بهره‌برداری از طرح‌های جدید شرکت ورق‌ خودروی چهارمحال و بختیاری، بانک صادرات ایران سهم‌ عمده‌ای در این شرکت‌ خواهد داشت‌ که امید می‌رود با همراهی و هم‌افزایی‌ بیشتر، همکاری‌های بهتری صورت گیرد و نیاز خودروسازان‌ و مردم‌ برطرف شود‌.
وی افزود: اتمام موفقیت‌آمیز طرح بهینه‌سازی خط تولید و توانمند شدن این شرکت برای تولید گرید‌های ویژه برای استفاده در بدنه نمایان خودرو نشان از این اراده دارد که شرکت هم‌اکنون این آمادگی را دارد که با تمام توان و ظرفیت کل نیاز گروه خودرو سازی سایپا، ایران‌ خودرو و دیگر خودروسازان را حل کند.
مدیرعامل‌ بانک صادرات ایران همچنین ضمن بازدید از شرکت‌ «فولاد سفید دشت‌» با محمود‌ ارباب‌‌زاده مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو‌ کرد‌.
سیدضیاء ایمانی در این دیدار با اشاره به پتانسیل بالای شرکت فولاد سفید دشت گفت: شناخت کاملی از مجموعه و مدیران شرکت دارم. این شرکت از فعالان بزرگ بازار فولاد کشور است‌ و بانک صادرات ایران آمادگی دارد همکاری‌های خود را با این شرکت افزایش دهد. 
در این سفر ایرج نیک‌اختر، مشاور مدیرعامل و سرپرست معاونت اعتبارات، علیرضا عزیزالهی سرپرست امور شعب جنوب کشور و افشین یریان مدیرشعب بانک صادرات ایران در استان چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل را همراهی می‌کردند.​


کد مطلب: 13360

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/13360/بانک-صادرات-ایران-واحدهای-تولیدی-کشور-جدیت-حمایت-می-کند

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com