کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فروش خودروی اقساطی

ماجرای سرای خودرو در قم

11 مرداد 1401 ساعت 19:30


به گزارش صدای بانک از تجارت نیوز، یکی از اپراتورهای این فروشگاه طی مصاحبه ای می‌گوید تنها چند مدل خودرو در این فروشگاه عرضه می‌شود یکی خودروی سواری چینی و دیگری چند مدل خودروی باری شامل کامیون کشنده، پیکاپ و آمیکو آسنا است. اما تنها یک مدل خودروی سواری در سرای خودرو عرضه می‌شود.
به گفته این اپراتور، تنها خودروی سواری موجود، خودروی چینی «x25 بایک» است که قیمت آن در بازار آزاد ۶۹۰ میلیون تومان است و خریدار برای خرید این خودرو باید ۴۹۰ میلیون تومان پیش پرداخت بدهد و مابقی آن را در ۲۰ قسط تسویه کند. قیمت تمام شده خودرو در این طرح، ۷۷۰ میلیون تومان تمام می‌شود.
به عبارتی خریدار ظرف ۲۰ ماه باید حدود ۸۰ میلیون تومان سود خرید این خودرو را به شرکت پرداخت کند و اقساط آن هم ماهانه ۱۴ میلیون تومان است.
به گفته اپراتور این فروشگاه مهلت تحویل خودرو ۲۰ روز کاری است اما نحوه سند خودرو مشخص نیست. چون در خصوص خودروهای باری، از همان ابتدا یک دنگ خودرو به نام خریدار می‌شود و ۵ دنگ باقیمانده پس از تسویه آخرین چک به نام خریدار می‌شود. اما در خصوص خودروهای سواری وضعیت مشخص نیست و احتمالا پس از تسویه کامل این خودرو به خریدار اصلی تحویل داده می‌شود.
نکته قابل توجه این است که خرید این خودرو نیازی به ضامن ندارد و تنها با چک صیادی امکان‌پذیر است.


کد مطلب: 13448

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/13448/ماجرای-سرای-خودرو-قم

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com