کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با ثابت ماندن شاخص کل در سومین روز هفته؛

زورآزمایی خریداران و فروشندگان برنده‌ای نداشت!

24 مرداد 1401 ساعت 15:52

در جریان معاملات امروز، دوشنبه، ۲۴ مرداد، شاخص هم‌وزن با یک هزار و ۷۷۹ واحد افزایش (۰.۴۵درصد) به رقم ۳۹۷ هزار و ۲۲۷ واحد رسید؛ شاخص کل بورس تهران نیز با افزایش ۴۳.۹۱ واحدی (صفر درصد) در همان تراز یک میلیون و ۴۶۳ هزار واحد باقی ماند.


به گزارش صدای بانک از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، در جریان سومین روز کاری هفته، بیش از ۷ میلیارد و ۳۷۲ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۳۶ هزار و ۸۱۸ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد.
گروه خودرو در جریان معاملات امروز با ۷۴ هزار و ۸ معامله به ارزش ۷ هزار و ۶۱۹ میلیارد ریال در صدر گروه‌های بورسی نشست. همچنین، گروه فلزات اساسی با ۲۸ هزار و ۷۸۷ معامله به ارزش ۲ هزار و ۲۰۶ میلیارد ریال، گروه بانک‌ها با ۲۳ هزار و ۵۵۴ معامله به ارزش ۲ هزار و ۱۱۵ میلیارد ریال، گروه فرآورده‌های نفتی با ۲۲ هزار و ۹۸ معامله به ارزش یک هزار و ۶۲۳ میلیارد ریال و گروه شیمیایی با ۲۵ هزار و ۲۰۴ معامله به ارزش یک هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال در صدر برترین گروه‌ها قرار گرفتند.
در جریان معاملات امروز، بانک ملت با ۶۳۰ واحد، شرکت مخابرات ایران با ۵۲۳ واحد، شرکت ایران خودرو با ۴۸۶ واحد، بانک تجارت با ۳۷۳ واحد و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با ۳۴۶ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند.
در مقابل، شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ۹۸۱ واحد، شرکت ملی صنایع مس ایران با ۹۵۲ واحد، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۷۷۶ واحد، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با ۴۲۳ واحد و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با ۳۱۴ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر رشد شاخص کل داشتند.
نگاهی بر معاملات فرابورس
در جریان معاملات امروز، (دوشنبه، ۲۴ اَمرداد ماه) شاخص کل فرابورس با کاهش ۲۰.۷۰ واحدی به رقم ۱۹ هزار و ۱۸۴ واحد رسید.
همچنین بیش از ۴ میلیارد و ۲۶۰ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش یک میلیون و ۵۹۳ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال دادوستد شد.
در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، شرکت پتروشیمی زاگرس با ۱۸ واحد، شرکت بهمن دیزل با ۴ واحد، شرکت سرمایه گذاری صبا تامین با ۳ واحد، شرکت پالایش نفت لاوان با ۲.۱۸ واحد و شرکت پالایش نفت شیراز با ۲ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص داشتند.
در مقابل، بیمه پاسارگاد با ۴۲ واحد، شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان با ۴ واحد، شرکت تولید برق عسلویه مپنا با ۳.۹ واحد، شرکت پویا زرکان آق دره با ۲.۷ واحد و بیمه کوثر با ۱.۹ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر رشد شاخص داشتند.


کد مطلب: 13695

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/13695/زورآزمایی-خریداران-فروشندگان-برنده-ای-نداشت

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com