تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
کد مطلب : 14506

پیام سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت فرارسیدن سالروز دفاع مقدس

۰
plusresetminus
فریدون بهبهانی سرپرست بانک کشاورزی در پیامی، هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.
پیام سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت فرارسیدن سالروز دفاع مقدس
به گزارش صدای بانک متن پيام گرامیداشت هفته دفاع مقدس از طرف سرپرست بانک کشاورزی را مشاهده می فرماييد:
"بسم رب الشهداء و الصدیقین"
«دفاع مقدس، مظهر حماسه است، مظهر معنویت و دینداری است، مظهر آرمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواهی است، مظهر ایثار و از خودگذشتگی است، مظهر ایستادگی و پایداری و مقاومت است، مظهر تدبیر و حکمت است.»
«مقام معظم رهبری»
«دفاع مقدس» داستان راستان و سندی بر دلاور پروری این مرز و بوم است؛ یادآور رشادت، ایثارگری، شکیبایی، همبستگی و همدلی ملت سلحشور ایران است. یادمان سرخی خون شهیدان و سپیدی دل های پاک رزمندگان بر پرچم سه رنگ کشورمان است که در راه پاسداری و حراست از آزادگی، شرف و کیان این سرزمین پیشکش کردند.
فرهنگ غنی و پربار دفاع مقدس و آموزه های ارزشمند آن ایام ، سراسر ایستادگی، استقامت، تلاش، اتحاد و همبستگی است.  درس گرانبهای از پای ننشستن در راه سربلندی کشور و تلاش برای ساختن ایرانی آزاد و آباد است. طی هشت سال جنگ تحمیلی و قرار گرفتن ملت ایران در وضعیت ناگزیر دفاعی، مردم ما خصایل پسندیده ی ذاتی خود و ظرفیت های فراوانی از هوشمندی ، مبارزه ، تاب آوری، غیرت و شرافت را به فعلیت رساندند و نشان دادند که در برابر دشمنان این آب و خاک، از هیچ کوششی، حتی بذل جان و مال خود، فروگذار نخواهند بود.
ما هرگز فرزندان سلحشور ایران و خاطره ی شیرزنان و دلاور مردانی را که تمام قد مظهر ایستادگی یک ملت هستند، از یاد نمی بریم و می کوشیم با استعانت از آموزه های پربهای دوران دفاع مقدس، با روحیه ای رزمنده و تلاشگر، هم پیمان و هم قدم، در جبهه ی نبرد اقتصادی و برای پیشبرد آرمان های انقلاب اسلامی، در راه شکوفایی، خودکفایی و رونق و آبادانی این مرز و بوم گام برداریم.
 
فریدون بهبهانی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما