کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت ایران خبر داد؛

برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی بانوان همکار سازمان بیمه سلامت ایران در 9 مهر

11 مهر 1401 ساعت 11:12

مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت ایران، از برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی بانوان همکار سازمان بیمه سلامت ایران در 9 مهر خبر داد.


به گزارش صدای بانک از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، وحید پورشاسب طی مصاحبه ای از برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی بانوان همکار سازمان بیمه سلامت ایران، روز شنبه 9 مهرماه خبر داد و گفت: افتتاحیه این مسابقات در مجتمع گلسار نوشهر برگزار می شود، همچنین روز یکشنبه دهم مهر ماه نیز مرحله نهایی مسابقات در مجتمع دانشگاه علوم و فنون دریایی ارتش برگزار می شود.
مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت ایران افزود: این مسابقات با حضور 98 همکار و در 3 رشته ورزشی تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و تیراندازی برگزار می شود، لازم به یادآوری است که از تمامی استان ها منهای استان اردبیل و سمنان در این مسابقات شرکت می کنند، خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از این مسابقات به عمل آمده است.
وی با اشاره به اینکه در مرحله مقدماتی حدود 450 نفر شرکت کردند تصریح کرد: همچنین در رشته تیراندازی مسابقات کالیبر 4.5 از تفنگ بادی و در رشته آمادگی جسمانی 4 مسابقه شامل دو سرعت 60 متر، دو استقامت 540 متر، آزمون دراز و نشست در یک دقیقه و آزمون پرش طول درجا است، لذا فردی که در این 4 مورد بیشترین امتیاز را کسب کند به عنوان نفر اول معرفی می شود.
پورشاسب همچنین از برگزاری مسابقات ورزشی آقایان در دو رشته تنیس روی میز و فوتسال در هفته سوم  مهرماه خبر داد و گفت: مسابقات مقدماتی فوتسال با مشارکت 29 استان برگزار شد که 8 اداره کل استانی به مرحله نهایی راه پیدا کردند، مرحله نهایی این مسابقات در هفته سوم مهر ماه در مجتمع  گلسار و دانشگاه علوم فنون دریایی ارتش در نوشهر به میزبانی اداره کل استان مازندران برگزار می شود.
وی اظهار داشت: در این مسابقات 125 نفر شرکت می کنند.


کد مطلب: 14672

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/14672/برگزاری-مسابقات-فرهنگی-ورزشی-بانوان-همکار-سازمان-بیمه-سلامت-ایران-9-مهر

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com