تاریخ انتشارشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
کد مطلب : 15825
استاندار گیلان:

شركت‌های بیمه‌ای از شیوه‌های نوین برای خدمات‌رسانی استفاده كنند

۰
plusresetminus
استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت سهولت دسترسی مردم به خدمات بیمه‌ای گفت: استفاده از شیوه‌های نوین و بهره‌گیری از فناوری‌های روز نیاز اصلی شرکت‌های بیمه‌ای برای توسعه سطح خدمات خود در جامعه است و باید بدین منظور اهتمام جدی داشته باشند.
شركت‌های بیمه‌ای از شیوه‌های نوین برای خدمات‌رسانی استفاده كنند
به گزارش صدای بانک از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی به نقل از ایرنا، اسدالله عباسی در نشست با مدیران صنعت بیمه گیلان که با حضور رییس کل بیمه مرکزی در استانداری برگزار شد با بیان اینکه نقش بیمه در توسعه اقتصادی همگام با کارکرد اجتماعی آن باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: بیمه در بهبود کیفیت زندگی اجتماعی مردم و توسعه کشور جایگاه ویژه‌ای دارد و آموزش و فرهنگ سازی بیمه ضرورتی اساسی است. 
نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه برای بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای به معرفی صحیح کارکردهای بیمه‌ای نیاز است، عنوان کرد: ایجاد بازار رقابتی در میان شرکت‌های بیمه‌گر و ارائه خدمات بهینه و زودهنگام نقش بسزایی در اعتمادآفرینی و توسعه پایدار صنعت بیمه دارد.
وی ارتباط بین بیمه ها، کارفرمایان و بخش های مختلف تولیدی را حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: برخی از بیمه ها در تامین خسارت ها سستی می کنند در حالی که مردم بیمه را برای جبران خسارت انتخاب می کنند. 
استاندار گیلان با مهم دانستن تامین خسارت بیمه شدگان در کوتاه ترین زمان اظهار داشت: کوتاه شدن زمان پرداخت خسارت و لغو بوروکراسی های موجود، عاملی برای افزایش تمایل مردم برای استفاده از خدمات بیمه است.
عباسی با اشاره به ظرفیت های گردشگری و حادثه خیز بودن "حوادث غیرمترقیه" استان گیلان خاطر نشان کرد: به سبب تعدد تردد خودرویی، وقوع حوادث جاده ای در استان نیز بالاتر از دیگر نقاط کشور است، از اینرو لزوم ارائه خدمات بیمه ای و خسارت های این بخش در گیلان بیشتر احساس می شود.
نماینده عالی دولت در گیلان با تشریح ظرفیت حمل و نقل دریایی و ریلی در استان اظهار کرد: بیمه کشتیرانی و حمل و نقل دریایی از مواردی است که شرکت های بیمه ای باید به آن توجه کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما