کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«پتروشیمی اروند» به شرکت سبز تبدیل می‌شود

30 آبان 1401 ساعت 7:24

در نخستین روز حضور شرکت پتروشیمی اروند در نمایشگاه بین المللی محیط زیست، کانتر این پتروشیمی از جمله پر رفت و آمد ترین شرکت‌های حاضر در نمایشگاه بود.


به گزارش صدای بانک، همزمان با افتتاحیه این نمایشگاه، مهندس نشان زاده معاونت برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه با حضور در غرفه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از کانتر شرکت پتروشیمی اروند بازدید و در جریان آخرین پروژه‌های زیست محیطی این شرکت قرار گرفت.
در بازدید معاونت برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه هلدینگ خلیج فارس، برنامه شرکت پتروشیمی اروند برای رسیدن به شرکت سبز از سوی مدیران این شرکت تشریح و پروژه‌های انجام شده قابل تحسین ارزیابی شد.
دیدار با دانش‌بنیان‌ها از دیگر برنامه‌ی شرکت پتروشیمی اروند در نخستین روز نمایشگاه بود که پس از افتتاحیه رسمی این رویداد بین‌المللی دنبال شد و در راستای شناسایی شرکت های دانش بنیان در حوزه مدیریت اصولی پسماند با رویکرد چرخه عمر محصولات، با شرکت دانش بنیان داخلی مذاکراتی صورت گرفت که نشانه‌ای از اهمیت شرکت پتروشیمی اروند برای استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان داخلی است.
حضور‌ مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان خوزستان و گفتگوی ایشان با مدیران شرکت پتروشیمی اروند و پیگیری پروژه‌های زیست محیطی شرکت که از اهمیت ملی برخوردار است از دیگر برنامه‌ها و دیدارهای پر ترافیک مدیران شرکت پتروشیمی اروند در نخستین روز نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست بود که این شرکت را به یکی از پرکارترین شرکت‌های حاضر در نمایشگاه تبدیل کرد.


کد مطلب: 15861

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/15861/پتروشیمی-اروند-شرکت-سبز-تبدیل-می-شود

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com