تاریخ انتشارسه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
کد مطلب : 15906

رییس جدید شعبه اصفهان بیمه آرمان معارفه شد

۰
۱
plusresetminus
مراسم تودیع و معارفه رییس جدید شعبه اصفهان بیمه آرمان برگزار شد.
رییس جدید شعبه اصفهان بیمه آرمان معارفه شد
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بیمه آرمان، در بازدید انجام شده مورخ 1401/08/18 از شعبه اصفهان که با حضور مدیرعامل بیمه آرمان، رییس شعبه اصفهان، معاونین فنی بیمه های غیر زندگی، فنی بیمه های اشخاص و فروش و بازاریابی، مدیران واحدهای درمان، نظارت و بازرسی و همچنین رئیس حوزه مدیرعامل همراه بود، مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید شعبه اصفهان برگزار شد.
گفتنی است در این مراسم عباس حبیبی به عنوان سرپرست جدید شعبه اصفهان معرفی شد و دکتر مجید قلی پور مدیرعامل بیمه آرمان از زحمات امیر سام بهرامی تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه مدیرعامل بیمه آرمان با ارائه برنامه های جدید این شرکت در خصوص افزایش سرمایه، توانمند سازی شبکه فروش و همچنین تمرکز استراتژیک بر خرده فروشی تاکید کرد.
همچنین مجید حبیبی معاون فنی بیمه های غیر زندگی، تاکید بر تمرکز نمایندگان و شبکه فروش در موضوع خرده فروشی و فروش بیمه های زندگی در دستور کار خود قرار داد.
خاطرنشان می شود : در قالب این مراسم، مسعود همتی معاون فنی بیمه های اشخاص نیز  به ارائه طرح های رفاهی به نمایندگان مانند بیمه تکمیلی درمان اشاره کرد.
در پایان هادی رییس الذاکرین سرپرست معاونت فروش و بازاریابی بیمه آرمان، به بررسی مشکلات و مسایل نمایندگان، جلسه پرسش و پاسخ با آنها، معرفی برنامه های شرکت بیمه آرمان در جشنواره های فروش و طرح رفاه، افزایش سطح عملکردی نمایندگان در آئین نامه حدود اختیارات پرداخت و در خاتمه نمایندگان، نظرات و ایده های مرتبط با حوزه فعالیت خود را نیز مطرح کردند .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نظرات شما
امید
افتضاح ترین بیمه