تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
کد مطلب : 15980

پتروشیمی پارس، پيشگام در صیانت از محیط زیست

۰
plusresetminus
علاوه بر درختكاري در سطح ٣٥ هكتار، به ٩ هزار دانش‌آموز، آموزش هاي محيط زيستي ارائه شد.
پتروشیمی پارس، پيشگام در صیانت از محیط زیست
به گزارش صدای بانک، شرکت پتروشیمی پارس با دریافت گواهینامه های متعدد جهانی و همچنین لوح‌های تقدیر و نشان‌های افتخار آفرین گوناگون زیست‌محیطی توانسته در ارتقاي جایگاه صنعت ارزش آفرین پتروشیمی در عرصه داخلی و بین‌المللی نقش‌آفرینی کند.

*فلر پتروشیمی پارس، بدون آلودگی
به گزارش روابط عمومي شـركت صنـايع پتـروشيمي خليـج فـارس، فهيمي كيا‌ مدیر سلامت محیط زیست و ایمنی پتروشیمی پارس گفت:يكي از مهمترين اقدامات اين شركت براي صيانت از محیط موضوع فلرینگ و انتقال لاین بخار به فلر خارجی سازمان بوده است اقدامي كه باعث شده که هیچ آلاینده‌ای به وارد محیط زیست نشود. وی با اشاره به اینکه انجمن مدیریت سبز اروپا رویکرد انتقال بخار به فلر توسط پتروشیمی پارس را به عنوان یک طرح برتر انتخاب کرده است ، افزود: اين شركت موفق به كسب لوح تقدیر در سطح ۲ جایزه سبز مدیریت اروپا شد.
آموزش ۹ هزار دانش‌آموز و ۹۰۰ محیط یار در راستای مسئولیت‌های اجتماعی مدیر سلامت محیط زیست و ایمنی پتروشیمی پارس همچنين با اشاره به فعالیت‌های پتروشیمی پارس در خصوص مسئولیت اجتماعی گفت :در اين زمينه، در چهار سال اخیر، با همکاری وزارت آموزش و پرورش و سازمان محیط زیست به بیش از ۹ هزار دانش‌آموز و ۹۰۰ محیط یار آموزش هاي ضروري ارائه شد.فهيمي كيا افزود در سال آتی نیز همگام با مدارس ،برنامه‌های آموزشي ادامه خواهند يافت و برنامه‌های آموزشی ویژه‌ای پيش بيني شده است.

*کاشت ۱۳ هزار اصله درخت در بستانو
مدیر سلامت محیط زیست و ایمنی پتروشیمی پارس افزود: اين شركت از سال ۹۳ در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و صیانت از محیط زیست اقدام به انجام پروژه درختکاری در بیرون از مجتمع در کنار سد روستای بستانو در زمینی به مساحت حدوداً ۳۵ هکتار با استفاده از درختان بومی منطقه و سازگار با اکوسیستم منطقه کرد.
وی گفت: با کارهای کارشناسی که انجام شد، تاکنون ۱۳ هزار اصله درخت بومی کاشته شده و برای امسال نیز برنامه‌ای برای گسترش فضای پارک و کاشت درختان طراحي شده است.
مدیر سلامت محیط زیست و ایمنی پتروشیمی پارس، تصریح کرد: این دو طرح مورد اجرا در حوزه پتروشیمی پارس اقدام جدیدی است که مورد عنایت بسیاری از سازمان‌ها از جمله آموزش و پرورش هم قرار گرفته است. در این رویکرد‌ها، هدف اصلی پتروشیمی پارس توجه به مردم منطقه بوده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما