تاریخ انتشارشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
کد مطلب : 16218

سرپرستي استان فارس بيمه كوثر ميزبان مديرعامل و هيئت‌ همراه شد

۰
plusresetminus
مديرعامل بيمه كوثر و هيئت‌همراه با حضور در استان فارس با بيمه‌گذاران، بيمه‌شدگان، كارشناسان و نمايندگان ديدار و گفت‌وگو كردند.
سرپرستي استان فارس بيمه كوثر ميزبان مديرعامل و هيئت‌ همراه شد
به گزارش صدای بانک از روابط‌ عمومي بيمه كوثر، مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران شرکت، پس از ورود به شهر شیراز و مقارن با اربعین شهداي شاهچراغ در حرم احمد ابن موسی(ع) حضور یافتند و با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا بالاخص شهید دکتر سید فرید‌الدین معصومی، مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی غدیر، با آرمان‌های والاي آن عزیزان سفر کرده تجديد پيمان كردند.
مدیرعامل بیمه کوثر در اين سفر با حضور در سرپرستي و ديدار با نمايندگان و كارکنان،  در ابتدا ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت زینب(س) و روز پرستار، مهم‌ترین اولویت شرکت بیمه کوثر را تکریم و رضایت مشتری اعلام و خاطرنشان کرد: کسب رضایت مشتریان و تکریم ارباب‌رجوع همیشه و در همه حال نخستین اولویت شرکت بیمه کوثر است.
ابوالفضل آقادادي خدمت‌ به مردم و تلاش براي ايجاد آرامش و امنيت‌خاطر آنان را از وظايف حرفه‌اي و اخلاقي خانواده بزرگ كوثر در راستاي نهادينه كردن شعار شركت «كوثر، خير كثير» دانست و تصريح كرد:
کسانی که در هر موضوع و بخشی مسئولیت می‌پذیرند باید آن را به عنوان امانت و فرصتی مغتنم برای خدمت‌گزاری صادقانه به مردم بدانند و هرچه وحدت، انسجام و همدلی و همراهی داشته باشیم، می‌توانیم خدمت بیشتر، مؤثرتر و شایسته‌تری به مشتریان ارائه کنیم.
وی افزود: خدمت صادقانه و تکریم مشتریان به‌عنوان بزرگ‌ترین نعمت زندگی کاری‌ در شرکت ارزشی بیمه کوثر است.

آقادادی راه‌ا‌ندازي موفق سامانه اعلام خسارت برخط شرکت بیمه کوثر را یکی از گام ها در راستای افزايش رضايت بیمه‌گذاران و گسترش خدمات غیرحضوری با اولویت بیمه‌های خودرویی(ثالث و بدنه) دانست.
 در آخر وی با تاکید بر لزوم اتحاد و انسجام برای اعتلای نام مقدس کوثر، گفت: در سایه همدلی، کارتیمی و هوشمندسازی فرآیندها، تلاش می کنیم اهداف شرکت محقق شود و به رشد و بالندگی برسد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما