کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آزمون متقاضیان عضویت در کمیته‌های طبقه‌بندی مشاغل کارگری برگزار می‌شود

29 دی 1401 ساعت 6:51

آزمون متقاضیان عضویت در کمیته‌های طبقه‌بندی مشاغل کارگری به همت معاونت روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و همکاری موسسه کار و تامین اجتماعی و جهاد دانشگاهی برگزار می شود.


به گزارش صدای بانک از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در اطلاعیه معاونت روابط کار آمده است: این آزمون در راستای اجرای ماده (49) قانون کار- مصوب بهمن ماه 1389- و دستورالعمل ضوابط انتخاب و وظایف کمیته های دائمی طبقه بندی مشاغل کارگاه های مشمول قانون کار برگزار می‌شود.
زمان برگزاری آزمون متقاضیان عضویت در کمیته طبقه‌بندی مشاغل کارگری از 26 لغایت 28 بهمن سال جاری است.
الف- شرایط داوطلبان:
عضویت در کمیته طبقه‌بندی مشاغل کارگاه ها مطابق با ضوابط دستورالعمل انتخاب و وظایف کمیته های دائمی طبقه‌بندی مشاغل کارگاه‌ها
ارسال تقاضای شرکت در آزمون به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان
ب-مدارک مورد نیاز جهت شرکت در آزمون
1. تکمیل تقاضانامه اینترنتی از طریق وب گاه موسسه کار و تامین اجتماعی به نشانی الکترونیکی www.lssi.ir
2. پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ 3/500/000 ( سه میلیون و پانصد هزار ریال) به صورت الکترونیکی و از طریق درگاه اینترنتی اعلامی
ج- زمان ثبت‌نام
کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون متقاضیان عضویت در کمیته های طبقه بندی مشاغل کارگری ضمن مطالعه دقیق شرایط مندرج در آگهی در صورت داشتن شرایط باید از روز دوشنبه مورخ 1401/10/26 لغایت روز سه‌شنبه مورخ 1401/11/04 به وب‌گاه موسسه کار و تامین اجتماعی به نشانی www.lssi.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام کنند.
متقاضیان باید در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده و از موکول کردن آن به روزهای پایانی خودداری کنند. بدیهی است که مدت زمان ثبت نام تمدید نمی‌شود.
د- پرداخت وجه ثبت نام
متقاضیان واجد شرایط باید با مراجعه به وب‌گاه اعلام شده، نسبت به پرداخت وجه ثبت‌نام به مبلغ 3/500/000 ریال به ‌صورت الکترونیکی اقدام کنند.
به ثبت‌نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شود.
هـ- تاریخ برگزاری و نحوه شرکت در آزمون
آزمون در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه مورخ 1401/11/26 لغایت1401/11/28 به صورت الکترونیکی، با حضور متقاضیان در واحدها و مراکز آزمون جهاد دانشگاهی در سراسر کشور برگزار می شود.
تاریخ و محل برگزاری و ساعت شروع آزمون از طریق سامانه ثبت‌نام و یا از طریق پیامک به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.


کد مطلب: 17634

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/17634/آزمون-متقاضیان-عضویت-کمیته-های-طبقه-بندی-مشاغل-کارگری-برگزار-می-شود

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com