کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در مسیر تحقق اهداف شهر هوشمند؛

شهرداری زنجان و هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

1 بهمن 1401 ساعت 12:41

تفاهم‌نامه مشترک شهرداری زنجان و هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر در راستای تحقق اهداف کلان استقرار نقشه راه حمایت و توسعه زیست بوم پرداخت هوشمند شهروندی در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۲ با حضور شهرداران کلان شهرها با بانک شهر امضا شد.


به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک شهر، هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر، پس از امضای قرارداد کیف پول شهروندی و بلیت افزار شهرداری شیراز جهت مهاجرت زیرساخت فعلی به بستر کیف پول پرداخت هوشمند شهروندی، فرایند انعقاد دومین قرارداد مذکور با شهرداری زنجان با امضای تفاهم نامه مشترک با موضوع تامین، نصب، استقرار و پشتیبانی پروژه کیف پول شهروندی و شهر هوشمند میان شهردار زنجان و مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر منعقد شد تا عاملی برای گسترش طرح یکپارچگی خدمات پرداخت هوشمند شهروندی در حوزه خدمات شهری باشد.
در این جلسه شهردار زنجان ضمن ابراز خرسندی از این همکاری مشترک، به اهمیت تسریع اجرای فرایند و به روزرسانی زیرساخت موجود برای یکپارچه‌سازی پرداخت در شهر زنجان در فاز نخست و اتصال به پرداخت یکپارچه کشوری تاکید کرد. او همچنین استقرار پلتفرم هوشمند شهری را پیش زمینه تحقق اهداف کلان شهر هوشمند در کلان شهر زنجان معرفی کرد.
حسام حبیب‌اله معاون فناوری اطلاعات و مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر نیز با تشکر از تلاش‌های شهردار زنجان، به اهمیت تعاملات میان ظرفیت‌های موجود بانک شهر و هلدینگ فناوری اطلاعات این بانک برای استقرار شهر هوشمند در کلان شهرها و پرداخت یکپارچه شهروندی اشاره کرد.
در این جلسه همچنین توضیحات تکمیلی از فرایندهای عملیاتی و مالی پیش‌بینی شده در مسیر تحقق شهر هوشمند به شهردار و اعضای شورای شهر ارائه و مقرر شد تا روال اجرایی به منظور به‌روزرسانی زیرساخت موجود در بستر پلتفرم پرداخت شهروندی تحقق پیدا کند.
معاون فناوری اطلاعات بانک شهر در این نشست وعده داد تا به زودی بستر پرداخت هوشمند در حوزه تاکسی‌رانی با استفاده از نرم‌افزارهای پرکاربرد در شهر زنجان فراهم شود و در فاز نخست تاکسی‌های شهر زنجان به بارکد دوبعدی یکپارچه با فرمت رپسا مجهز شوند تا شهروندان بتوانند از ظرفیت‌های به روز جهت تسریع در فرایند پرداخت بهره‌مند شوند.
همچنین جلسه مشترک دیگری میان استاندار زنجان و مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر درباره جزئیات و نتایج حاصله از تفاهم نامه و همچنین روال اجرایی قرارداد برگزار شد. محسن افشارچی، استاندار زنجان با تأکید بر گسترش خدمات و امکانات اپلیکیشن زنجان من، اتصال آن به پلتفرم کیف پول شهروندی بانک شهر را مبنای اساسی گسترش فضا در شهر اعلام کرد. این مهم مورد استقبال مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر قرار گرفت و راهکارهای فنی کلان پیرامون تحقق این موضوع توسط حبیب‌اله به استاندار زنجان ارائه شد.


کد مطلب: 17679

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/17679/شهرداری-زنجان-هلدینگ-فناوری-اطلاعات-بانک-شهر-تفاهم-نامه-همکاری-امضا-کردند

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com