کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در سومین مجمع صف و ستاد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چه گذشت؟

3 بهمن 1401 ساعت 11:57

سومین مجمع صف و ستاد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با حضور همه مدیران ستادی و استانی برگزار شد. پایش عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نشان می‌دهد این بانک در شاخص نسبت مطالبات به مصارف همچنان رتبه نخست کشور را در اختیار دارد.


به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، سومین مجمع صف و ستاد بانک با محوریت دستیابی به منابع ۲۰۰ همت (۲ میلیون میلیارد ریال) با حضور اعضای هیأت رئیسه مجمع و همه مدیران صف و ستاد بانک برگزار شد.
در مجمع سوم ضمن ارائه گزارش از تکالیف تعیین شده در مجمع قبلی و میزان پیشرفت اجرای آن‌ها، عملکرد استان‌ها در برنامه عملیاتی مورد پایش و ارزیابی قرار گرفت.
دکتر «رضا قرائی‌پور» مدیر امور برنامه‌ریزی و توسعه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد موفق استان‌ها، میانگین درصد تحقق هدف برنامه عملیاتی در کل بانک را بیش از ۱۱۷ درصد اعلام کرد.
وی اظهار داشت: در بخش جذب منابع، هدف مورد انتظار ۵۵.۵ درصد بوده، اما خوشبختانه منابع محقق شده معادل ۶۲ درصد است که حاکی از وضعیت مطلوبی است.
افزایش چشمگیر افتتاح حساب جاری در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
قرائی‌پور گفت: حداکثر نسبت مصارف به منابع مورد انتظار ۸۵ درصد بوده که عملکرد بانک، تحقق ۷۲.۴ درصدی را نشان می‌دهد. ضمن اینکه این شاخص در سطح مطلوبی است، حفظ این نسبت در بانک از اهمیت بالایی برخوردار است.
مدیر امور برنامه‌ریزی و توسعه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزود: نسبت مطالبات به مصارف بانک ۰.۴۸ (کمتر از نیم) درصد بوده که ضمن کسب رتبه نخست در شبکه بانکی، حفظ این نسبت در سطح کمتر از نیم درصد همچنان مورد انتظار است.
وی خاطرنشان ساخت: شاخص افتتاح حساب جاری برای مشتریان بیش از ۱۷۷ درصد بوده که عملکرد مناسب استان‌ها در این حوزه را نشان می‌دهد.
قرائی‌پور سهم سپرده‌های جاری از کل منابع بانک را بیش از ۳۰ درصد اعلام کرد و گفت: درصد رشد این شاخص نسبت به مجمع قبلی، افزایش محسوسی را نشان نمی‌دهد که در این خصوص، با توجه به هدف بانک در خصوص کسب سهم ۵۰ درصدی، نیاز به تلاش مضاعفی در این بخش وجود دارد.
وی تصریح کرد: عملکرد موفقیت‌آمیز استان‌ها و شعب بانک در خصوص افتتاح حساب آنلاین قابل توجه بوده، به‌طوری که بیش از ۵۰ درصد مشتریان جدید در بسترهای آنلاین افتتاح حساب کرده‌اند. نسبت پرداخت وام آنلاین نیز در مجموع وام‌های پرداختی (امتیازی) ۱۵ درصد است که با توجه به هدف حداقل ۳۰ درصدی تا پایان سال، در مجمع بعدی قابل دستیابی است.
برترین مدیریت شعب استان‌ها در تحقق اهداف برنامه عملیاتی
قرائی‌پور گفت: ۵ استان برتر در زمینه تحقق برنامه عملیاتی در مجمع سوم صف و ستاد بانک استان‌های فارس، سمنان، زنجان، اصفهان و مازندران بوده‌اند. ۲۷ استان از ۳۱ استان، در تحقق برنامه عملیاتی امتیاز کامل را کسب کرده‌اند و ۸ استان نیز به هدف برنامه عملیاتی ۱۵۰ همت پایان سال، در ۹ ماهه نخست دست یافته‌اند.
وی افزود: در پایان مجمع صف و ستاد از عملکرد استان‌های قم و قزوین که بهترین عملکرد را در تحقق برنامه ۲۰۰ همت داشته‌اند، تقدیر شد. همچنین تأکید شد که همه استان‌ها در خصوص تحقق منابع ۲۰۰ همت، برنامه بازاریابی ویژه‌ای را در دستور کار قرار دهند.


کد مطلب: 17757

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/17757/سومین-مجمع-صف-ستاد-بانک-قرض-الحسنه-مهر-ایران-گذشت

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com