تاریخ انتشاردوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
کد مطلب : 17766
پوشش زنده؛

سامانه «تراز» وزارت اقتصاد رونمایی می‌شود

۰
plusresetminus
آیین تجلیل از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران و رونمایی از سامانه تشخیص و تشویق فعالان اقتصادی قانونمند و خوش حساب «تراز» امروز دوشنبه با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارائی، رئیس‌کل گمرک و جمعی از فعالان اقتصادی در حال برگزاری است.
سامانه «تراز» وزارت اقتصاد رونمایی می‌شود
به گزارش صدای بانک از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، «تراز» طرحی است که برای حمایت و تشویق از شرکت‌های خوش حساب و خوشنام بخش خصوصی تعریف شده است؛ این نام توسط وزارت اقتصاد از این جهت برای این همایش و طرح انتخاب شده که بتوان شرکت‌های فعال بخش خصوصی که در تزار تجاری ایران با معیارهای مختلفی، چون مالیات، نظام بانکی، واردات، صادرات، سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی اصطلاحا خوش حساب هستند را شناسایی و به آن‌ها خدمات ویژه در همه بخش‌های یاد شده، ارائه دهد.

گمرک هم به جمع حامیان بورس پیوست/ بسته حمایتی گمرک هفته آینده رونمایی می‌شود
محمدرضوانی‌فر، رئیس‌کل گمرک جمهوری اسلامی ایران در آیین تجلیل از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران گفت: برای شرکت‌های بورسی و فرابورسی، بسته حمایتی در نظر گرفته‌ایم. شرکت‌های فعال در بازار سرمایه به علت اینکه از شفافیت‌های بیشتری برخوردارند و صورت‌های مالی متعدد و شفاف‌تری را ارائه می‌کنند، از حمایت ویژه‌ گمرک جمهوری اسلامی ایران برخوردار خواهند شد. بسته‌های حمایتی گمرک جمهوری اسلامی طی هفته آینده ارائه می‌شود.

سیستم پاداش و جزا در اقتصاد را به نفع تولیدکنندگان تغییر می‌دهیم
سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و امور دارایی با بیان اینکه نظام پاداش و جزا در اقتصاد ایران در سال‌های گذشته به‌نفع تولیدکننده‌ها نبوده است، گفت: فضای اقتصادی در گذشته برای فعالان اقتصادی و دلسوزانی که به‌ عشق تولید و صادرات کمر همت بسته‌اند، ناهموار بوده است. ما باید در این مسیر عدم توازن پاداش و جزا را تغییر دهیم. کار دشواری است چرا که باید بر یک رویه غلط که رسوب چندین دهه اجرا میشده، غلبه کنیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین