تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
کد مطلب : 18569

سقوط سنگین بیت‌کوین

۰
plusresetminus
بیت کوین در روز جمعه به زیر مرز ۲۵۰۰۰ دلار سقوط کرد، زیرا بازارها به سمت ادغام حرکت کردند.
سقوط سنگین بیت‌کوین
به گزارش صدای بانک از خبرآنلاین، قیمت‌ها در ۲۴ ساعت گذشته تقریباً نزولی بود و بیت‌کوین ۱۷۰۰ دلار کاهش یافت و ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال تا زمان نوشتن ۱.۸۹ درصد کاهش یافت. اتریوم نیز پس از رسیدن به سطح ۱۷۰۰ دلار در روز پنجشنبه، سقوط کرد.
بیت کوین (BTC) در روز جمعه به شدت به زیر سطح ۲۵۰۰۰ دلار سقوط کرد، زیرا بازارهای کریپتو به سمت ادغام حرکت کردند. بیت‌کوین در جلسه امروز به کمترین قیمت روزانه ۲۳,۴۶۰.۷۶ دلار سقوط کرد، که یک روز پس از رسیدن به بالاترین سطح ۲۵,۱۳۴.۱۲ دلاری است.
به نظر می رسد این فروش در نتیجه ناتوانی گاوهای بیت کوین برای حفظ سقف ۲۴۲۰۰ دلاری رخ داده است. شاخص قدرت نسبی ۱۴ روزه (RSI) نیز به زیر سطح مقاومت خود در ۶۵.۰۰ بازگشت.
در زمان نگارش، قدرت قیمت در حال حاضر روی ۶۱.۸۹ است که با حمایت ۵۹.۰۰ فاصله زیادی ندارد.
بیت کوین در حال حاضر شروع به بازگشت از پایین ترین سطح قبلی خود کرده است، به طوری که قیمت ها در زمان نوشتن این مقاله در ۲۳۸۲۰.۹۸ دلار معامله می شود.
کاهش اتریوم (ETH) بیشتر از جنبه ظریف بود و قیمت ها نسبتاً نزدیک به مرز ۱۷۰۰ دلار باقی ماندند.
پس از بالاترین رقم ۱۷۳۲.۸۰ دلار در روز پنجشنبه، اتریوم در حال حاضر در جلسه امروز با قیمت ۱۶۳۶.۱۷ دلار معامله می شود. اتریوم در مسیر رسیدن به قیمت فعلی خود به زیر سطح مقاومت کلیدی ۱۶۷۵ دلار سقوط کرد.
این کاهش همزمان با شکست شاخص قدرت نسبی از سقف ۶۰.۰۰ بود. در حال حاضر در ۵۸.۹۰ است.
با این حال، یک نکته مثبت این است که میانگین متحرک ۱۰ روزه (قرمز) دیگر رو به پایین نیست، با پتانسیل عبور سریع به سمت بالا است. اگر این اتفاق بیفتد، این احتمال قوی وجود دارد که اتریوم نه تنها به بالای ۱۷۰۰ دلار بازگردد، بلکه به طور بالقوه به ۱۸۰۰ دلار نیز نزدیک تر خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین