کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حساب خود را به‌آسانی وکالتی کنید؛

ثبت نام آسان خودروهای وارداتی با حساب وکالتی بانک تجارت

8 اسفند 1401 ساعت 15:18

امکان وکالتی کردن حساب بانک تجارت برای ثبت نام در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی وزارت صمت به‌صورت «غیرحضوری» فراهم شد.


به گزارش صدای بانک از اداره روابط‌ عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، دارندگان حساب در بانک تجارت برای خرید خودروهای خارجی وارداتی از طریق وزارت صمت، می‌توانند به‌راحتی و به‌صورت غیرحضوری حساب خود را وکالتی کنند.
مشتریان بانک تجارت برای وکالتی کردن غیرحضوری حساب‌ها لازم است با مراجعه به سایت اینترنتی این بانک و ورود به صفحه «سامانه وکالتی کردن حساب‌های بانک تجارت»، گزینه «وکالتی کردن حساب برای خودروهای وارداتی» را انتخاب و پس از احراز هویت از طریق پیامک ارسالی، از حساب‌هایی که امکان وکالتی شدن دارند مطلع شده و به راحتی خدمات مورد نیازشان را دریافت کنند.
این سامانه همچنین امکان وکالتی کردن حساب برای خرید در بورس کالا و ثبت نام خرید از خودروسازان داخلی (ایران خودرو و سایپا) را نیز برای مشتریان فراهم کرده است.
متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اینترنتی بانک تجارت به آدرس WWW.TEJARATBANK.IR مراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط مشتریان این بانک (1554) تماس بگیرند.


کد مطلب: 18867

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/18867/ثبت-نام-آسان-خودروهای-وارداتی-حساب-وکالتی-بانک-تجارت

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com