تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
کد مطلب : 19186

امکان ثبت‌ نام در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در بانک اقتصاد نوین فراهم شد

۰
plusresetminus
امکان ثبت‌ نام در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی با استفاده از حساب وکالتی برای دارندگان حساب در بانک اقتصاد نوین فراهم شد.
امکان ثبت‌ نام در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در بانک اقتصاد نوین فراهم شد
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، از این‌ پس دارندگان حساب نزد بانک اقتصادنوین می‌توانند برای ثبت‌نام در طرح فروش خودروهای داخلی نسبت به معرفی حساب وکالتی خود نزد بانک اقتصادنوین اقدام کنند تا امکان مسدودسازی و برداشت وجه مورد نیاز توسط «سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان» فراهم شود. بر این اساس، مشتریان ارجمند می‌توانند با مراجعه به اینترنت بانک اقتصاد نوین (نسخه جدید)، یکی از حساب‌های خود را وکالتی کرده و با انتخاب نام بانک اقتصادنوین و ثبت شماره حساب و شماره شبای خود در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به نشانی esalecar.ir فرایند ثبت‌نام را تکمیل کنند.
لازم به ذکر است که امکان وکالتی کردن حسابی که پیش‌تر به نفع سایر ذی‌نفعان، وکالتی شده است، به نفع سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نیز وجود دارد. همچنین مشتریانی که پیش از این در طرح فروش خودروهای وارداتی شرکت کرده‌اند نیز می‌بایست برای ثبت‌نام در این طرح مجددا نسبت به وکالتی کردن حساب خود اقدام کنند.
آن دسته از مشتریان بانک اقتصادنوین که تاکنون اینترنت بانک خود را فعال نکرده‌اند، می‌توانند به‌صورت غیرحضوری نسبت به ثبت‌نام و فعال‌سازی اینترنت بانک خود اقدام و پس‌ازآن حساب موردنظر خود را وکالتی کنند.
در صورت تمایل به دریافت خدمات افتتاح حساب وکالتی یا وکالتی کردن یکی از حساب‌های موجود به‌صورت حضوری، می‌توانید به هر یک از شعب بانک اقتصادنوین مراجعه کنید.
گفتنی است، بانک اقتصادنوین جزء بانک‌های منتخب طرح فروش خودروهای وارداتی برای معرفی حساب وکالتی و اتصال به سامانه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است.
مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره 02148031000 تماس حاصل کنند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین