کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

راه اندازی سامانه نظارت مردمی صندوق بازنشستگی گام مثبتی برای بستن منافذ فساد و رانت

22 اسفند 1401 ساعت 14:04

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ایجاد بستر برای دسترسی مردم به اطلاعات و فراهم کردن امکان نظارت مردمی گام مثبتی برای بستن منافذ فساد و رانت به شمار می رود.


به گزارش صدای بانک از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، «رحمت اله فیروزی پوربادی» در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به راه اندازی سامانه نظارت مردمی توسط صندوق بازنشستگی کشوری، بیان کرد: هر حوزه ای در سطح کشور شفاف شود و سامانه ای برای نظارت و گزارش دهی از سوی مردم تهیه گردد، قطعا یک گام در راستای جلوگیری از تخلف به شمار رفته و کار بسیار خوبی است. نظر مجلس نیز بر این است تا همه حوزه ها شفاف شود.
وی در ادامه اظهار داشت: قطعا راه اندازی این سامانه توسط صندوق بازنشستگی کشوری یک گام در مسیر شفافیت به شمار می رود و جای تشکر دارد. این اقدامات از رانت و مفاسد احتمالی جلوگیری می کند. چراکه هرجاکه شفافیت ایجاد شود جلوی فساد و رانت گرفته خواهد شد.
نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: انتظار می رود این قبیل اقدامات در سطح کشور ادامه دار باشد و در همه حوزه ها اطلاعات در دسترس مردم بوده و امکان نظارت کلی فراهم گردد. فراهم کردن این بستر راه و منافذ تخلف و فساد را خواهد بست.


کد مطلب: 19208

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/19208/راه-اندازی-سامانه-نظارت-مردمی-صندوق-بازنشستگی-گام-مثبتی-بستن-منافذ-فساد-رانت

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com